Gjest Guest_habibi_* Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 ja, jeg var på håndballtrening en gang for ca 1 mnd siden. Når jeg skulle starte et løp hørte jeg en sånn "smekk" lyd (som når man "knekker fingre" osv, bare litt kraftigere). Kneet virka stivt og var vondt, fikk ikke løftet helen opp mot rompa like høyt som det friske. Dro til legevakta, de fant ikkeno siden det ikke var noe særlig hovent og sa det var en "Bakerscyste" som skulle være fint etter ca 2 uker og en pakke med voltaren. Nå har det som sagt gått 1 mnd og en mr scan siden det skjedde, de fant ikkeno. Noen som vet hva det kan være? Gjør vondt å sitte på hug og bevege fra høyre til venstre, og motsatt, når jeg lener meg på det. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har du leddgikt eller annet revmatisk problem? Lenke til kommentar
Gjest Guest_habibi_* Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 nei, og hva betyr revmatisk? har ikke noe problemer med skjellet eller ledd fra før. kun høyre kne Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Her er mitt råd. Dra til fastlegen, ber om en hevisning til ortoped. Er det en baker's cyst, så kan den dreneres. Vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest_habibi_* Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå