Gå til innhold

Gammel disk til ny disk overføringskabel

cliffme

Anbefalte innlegg

Har en 20gb disk på en pro konsoll. Nå vil jeg overføre innhold til min nye Elite med 120gb disk.

Jeg vet at jeg kan bestille en kabel gratis fra MS.

Mitt spørsmål er: Kan jeg låne en kabel som er brukt en gang på en annen konsoll og bruke den på min? Noen som evnt kan bekrefte at det fungerer? Eller MÅ jeg bestille en ny fra MS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en 20gb disk på en pro konsoll. Nå vil jeg overføre innhold til min nye Elite med 120gb disk.

Jeg vet at jeg kan bestille en kabel gratis fra MS.

Mitt spørsmål er: Kan jeg låne en kabel som er brukt en gang på en annen konsoll og bruke den på min? Noen som evnt kan bekrefte at det fungerer? Eller MÅ jeg bestille en ny fra MS?

Ja men husk hvis du skal låne en, så må den kabelen være europeisk hvis du har kjøpt konsollen din i norge

Lenke til kommentar
Eh, ja. Selvfølgelig kan du bruke en kabel på forskjellige maskiner. Tror ikke MS har begynt å sende ut engangskabler.

Så det er bare 1 gang pr konsoll da?

Det står "tror IKKE microsoft har..." :!:

Endret av Leaκim
Lenke til kommentar
Eh, ja. Selvfølgelig kan du bruke en kabel på forskjellige maskiner. Tror ikke MS har begynt å sende ut engangskabler.

Så det er bare 1 gang pr konsoll da?

Det står "tror IKKE microsoft har..." :!:

Når man leser retningslinjene for bruk av denne kabelen får man inntrykk av at den plutselig ikke fungerer lengre etter man har brukt den.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...