Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre med nedbrutt jente?

Gjest what to do

Anbefalte innlegg

Gjest what to do

Jeg vil ikke ha det her på min brukerkonto. Snakket med en jente på msn en drøy måneds tid, men aldri truffet henne. Vi prater om å treffes om to uker. Jeg synes hun er både pen, smart og morsom, men hun har et bilde av seg selv som stygg (noen skal ha sagt det til henne for flere år siden, men hun er PEN) og helt uinteressant for gutter.

Hun har nok ingen venner å være sammen med heller, for vi sitter og skriver med hverandre hver dag. Vi er i samme båt. Hun er usikker på seg selv og jeg vet at hun går til psykolog. Akkurat hvor ille det er vet jeg ikke. Innimellom sier hun at hun bare vil gi opp.

Jeg begynner etter hvert å bli ganske sikker på at hun liker meg. Hun sier det og hun viser det også. Men samtidig sier hun at jeg er snill som prater med henne, og at hun ikke har så mange andre. Hun skal være (vært?) litt forelska i en fyr som har fortalt henne at han ikke vil være noe mer enn venn med henne. Det er noe som gjør meg usikker. Hehe.

Hun sier stadig at hun liker meg, at jeg er søt, kjekk, deilig osv. Også at hun synes det er rart at hun kan like meg uten å ha møtt meg. Det tolker jeg som at hun er litt forelska/betatt av meg, i den grad man kan bli det over nettet. Men mulig hun sier noe av dette fordi jeg sier omtrent det samme til henne. Hun vil gjerne at jeg skal ha bilde på msn, og ber noen ganger om det hvis jeg ikke har det oppe. Hun vil også se meg på web cam. Vi har sett hverandre på web cam flere ganger allerede. Der er hun ganske modig, uten at jeg skal utbrodere det. Hun fleiper og spør en del om sex-relaterte ting også. Alt mulig innen sex egentlig. Blant annet hva hun har lyst til å gjøre, men mest spørsmål om meg, hva jeg liker osv.

Hvis jeg møter henne og finner ut at det ikke klaffer, hvor stor skade vil det da gjøre på henne? Hva om hun skulle bli betatt/forelska i meg og jeg ikke føler det samme? Hva om jeg har sex med henne, og så etterpå finner ut at det ikke funka? Jeg tenker på at hun er over 20 (jeg er et par år eldre enn henne) og burde kunne ta avgjørelser og konsekvensene, men tenker fortsatt på at jeg kan knekke henne. Jeg vet ikke eksakt hvor langt nede hun er. Samtidig tenker jeg at jeg gir henne bedre selvtillit, siden hun nå tror at ingen kan like henne. Hvis jeg er synes hun er tiltrekkende, så gjør nok også andre det, uavhengig av hvorvidt det blir et forhold ut av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke har sett henne, og hun sier hun er stygg, så er ho antakeligvis det. Enten det eller så er jo fjortiss i huet og bare vil ha positiv oppmerksomhet, noe du også gir henne.

Har vært borti noe lignende. Et par jenter som jeg har preika med på nettet, og senere møtt, og følelsene til begge var sterkere etter møtet enn før, enda jeg var så taus jeg kunne, siden ingen av dem virkelig ikke var noe for meg.

Ditt valg om du vil ta sjansen eller ikke, er det verdt det? Det kan gå bra, det kan gå til helvete

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest what to do
Om du ikke har sett henne, og hun sier hun er stygg, så er ho antakeligvis det. Enten det eller så er jo fjortiss i huet og bare vil ha positiv oppmerksomhet, noe du også gir henne.

Har vært borti noe lignende. Et par jenter som jeg har preika med på nettet, og senere møtt, og følelsene til begge var sterkere etter møtet enn før, enda jeg var så taus jeg kunne, siden ingen av dem virkelig ikke var noe for meg.

Ditt valg om du vil ta sjansen eller ikke, er det verdt det? Det kan gå bra, det kan gå til helvete

Som jeg sier, så har jeg sett henne. Nesten ingen bilder, men mer på web cam. Hun er pen (penere enn eksen min f.eks.), og jeg har kødda litt med at hun bare fisker.

Jeg tror henne på at hun ikke føler seg pen. Tviler ikke på at hun har det vanskelig, særlig siden hun er alene hele tiden og har masse tid til meg. Hun er som sagt veldig usikker på seg selv. Spør om jeg er sint nesten litt ut av det blå og har lett for å si unnskyld.

Lenke til kommentar
Gjest what to do
Hun er singel, da har man tid. Men egentlig hva er det du vil med henne?

Vil du bli sammen med henne, eller bare vil ha sex?

Man har ikke nødvendigvis masse tid fordi man er single. Hun kunne vært sammen med venner. Men det skal sies at hun studerer langt hjemmefra og muligens ikke får seg venner på et blunk.

Hun kan ha venner på hjemstedet, men jeg får ikke følelsen av det. Når hun har reist hjem, så sier hun at hun bare har vært hjemme med familien og slappet av. Jeg tror henne på det. Det er som sagt ingen tvil om at hun er ganske usikker på seg selv og har et urealistisk dårlig selvbilde.

Hun skal ha vært mer sosial og utadvendt tidligere, men sier at hun skjønte at hun ikke var pen nok. Det er litt rart og det har jeg sagt til henne. Det som gjør meg skeptisk til å være sammen med henne er at jeg ikke vet nok om psyken hennes. Jeg vil helt klart ha sex med henne. Vet ikke hva hun vil eller ser for seg.

Lenke til kommentar
Gjest what do do
Du er redd for at hun er en psycho, dvs skeptisk til henne. Og andre problemer ett forhold kan føre til.

Men sikker på at du ikke heller kan finne en dame uten store personlige problemer i nærheten i stedenfor. Sikkert mye greiere hvis du kun er ute etter fitte.

Eksen min var ikke helt riktig (dominant, sykt sjalu++), og jeg har brent meg der. Jeg vil ikke gjøre den samme feilen om igjen.

Jeg er litt på vakt, men det betyr ikke at jeg ikke er åpen for et forhold med denne jenta.

Lenke til kommentar

Hvis ditt valg er å vente og se litt hvordan hun er som person så vil jeg hvis jeg var deg være veldig forsiktig med hvordan jeg trår. Husk på at det du møter er en jente med lav selvtillit men som liker deg. Det jeg regner med er at dere har delt mye informasjon med hverandre, det er selvfølgelig en fin ting. Fra tidliggere erfarinng så kan jeg si at det ikke er fint. Jeg traff en jente som kan ligne din type. Vi traff riktignok hverandre kun gjennom msn men jeg fikk et helvete etterpå da jeg plutselig fikk høre hva for en "jævel jeg var" fikk også høre at hvis jeg nærmet meg henne skulle jeg få bank av person2. Det er i grunnen veldig dumt da jenta i grunnen var grei og hyggelig. Men noen skrammer må man få i dette livet som vi alle lever :)

Kort sagt: Vær forsiktig med tanke på hva du sier og gjør

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Det virker på meg som om du ikke er helt selvsikker selv heller. I så fall så fiks det først! Ellers så er det bare å behandle henne som et normalt menneske. Vise henne den respekt alle mennesker fortjener. Være åpen og ærlig og aldri være noe annet enn deg selv. Stort mye mer er det ikke du kan gjøre, men dette er allikevel mer enn nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...