Slupper123 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei. Jeg tror kanskje hovedkortet mitt er ødelagt :-( Det hele begynte med at jeg måtte inn i biosen og stille noe. Da jeg hadde lagret dette ville ikke datan gå videre. Den kom bare opp med "starte windows på vanlig måte", "sikkerhetsmodus" osv og når jeg klikket på noe av det slo den seg av, og begynte likens. Da gikk jeg på hovedkortet og resatt biosen. Da jeg så skulle slå på datan fikk jeg ikke det pipet som skal være ( slik at alt er ok) og jeg fikk ikke kontakt med dataskjermen :S Er det noen som vet hva som kan være feil? Kan det være hovedkortet som er defekt? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvordan resetet du det? hvordan hovedkort har du? Lenke til kommentar
Slupper123 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har et Asus Mainboard S-775 i975X ATX 2xPCI-E Audio 2xGbLAN 1394 SATA Raid WLAN Retail. Fulgte instruksene i brukermanualen. Tok ut batteriet i noen sekunder og satte en pin i et annet "hakk" i noen sekunder som vist i brukermanualen til asus hovedkort Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det du kan begynne med er å plugge ut strømkontakten, ta ut batteriet og la det være ute i noen timer (helst over natten) så sette den inn og starte opp. Ellers er det vel det vanlige se om alle strømkablene er i osv. Lenke til kommentar
AnarCon80 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har et Asus Mainboard S-775 i975X ATX 2xPCI-E Audio 2xGbLAN 1394 SATA Raid WLAN Retail. Fulgte instruksene i brukermanualen. Tok ut batteriet i noen sekunder og satte en pin i et annet "hakk" i noen sekunder som vist i brukermanualen til asus hovedkort Hva er det du stilte inn på til å begynne med før problemene rant på seg? Lenke til kommentar
Slupper123 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg skulle installere vista på pc'n men så fikk jeg en feilmelding om noe med cd-rom'en.. Så gikk jeg og stilte på den inne på biosen men så ville ikke hovedkorte godta endringene så jeg måtte stille det tilbake. Da jeg da skulle slå den på igjen fikk jeg ikke noe kontakt med skjermen og hørte ikke det pipet som skal komme fra hovedkortet Lenke til kommentar
Slupper123 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Nå har jeg fått det til! Jeg byttet plasser på ram-brikkene men nå har jeg fått et annet problem :S Når jeg starter datan får alt en rødlig farge.. Kan det være hovedkortet da? Rambrikkene virket ikke i noen av slottene på hovedkortet og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå