Bakke Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Et internasjonalt zombieproblem har plaget verden og Marc Forster er på saken. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 World War Z er jo en ganske altomfattende bok, men kan se for meg problemene ved å gjennspeile flere av scenene der millioner av zombier kommer ut av byer som NY og mot de militære troppene som venter i skyttergravene. Blir sikkert det samme med mange vanskelige scener som i fjellene. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nja å løse det rent teknisk er vel ikke vanskelig, hva med LOTR og de enorme slagene der feks (forstår at budsjettene muligens er noe ulike ). Hørte om boka først for noen uker siden og skal lese den når semesteret er slutt og jula ligger over landet:) Men det blir aldri for mange høykvalitets zombiefilmer, så jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Men så har jo zombiefilmer aldri hatt særlig store budsjetter heller da. Blir spennende å se om de greier å lage en virkelighetstro versjon og ikke bare animert svada. Å se en digital zombie kan man jo gjøre i left 4 dead Endret 17. november 2008 av Malvado Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Denne filmen har potensial til å bli utrolig bra. Håper de greier å samle inn penger til et stort budsjett,sånn at det ikke står på penger. Jeg har bare lest "Zombie Survival Guide" av Max Brooks men har hørt at Word War Z er en bra bok. Ser fram til nye oppdateringer om filmen. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Usikker på dette, men håper resultatet blir bra. Jeg liker svært godt det "realistiske" bildet bøkene tegner av settingen og det bør jo være nok å ta av i World War Z til at det kan bli en underholdende film. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg elsker zombiefilmer og håper denne blir bra. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg