Joachim_F Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Lyst på en virtuell hest? Det kan du få i Ellen Whitaker's Horse Life. Les mer Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har aldri fatta vitsen med slike spill. Ser ærlig talt ikke morroa. Hester er en anelse mer IRL enn det å gå rundt å drepe folk eller bygge byer er, så at det kan være noe å tjene på slike spill fatter jeg ikke Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Spør en jente på 10-12 år om hun vil spille dette eller Mario. Mitt tips går på at mange av de velger dette, og synes sikkert det er stas Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg ser ikke morsomheten selv, men nå er jeg ikke en 9år gammel blond drittunge med musefletter og wendyblader heller, noe jeg regner en del av kundegruppen til spillet er Lenke til kommentar
pululf Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva er det med unge jenter og hester? Seriøst. Lenke til kommentar
pops88 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Skjønner veldig godt at små jenter mellom 9-12 år kan like sånt jeg. Det jeg ikke skjønner er at gutter på 18++ liker ett spill som for eks WoW. Endret 17. november 2008 av pops88 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Skjønner veldig godt at små jenter mellom 9-12 år kan like sånt jeg. Det jeg ikke skjønner er at gutter på 18++ liker ett spill som for eks WoW. Å hvorfor skal ikke voksne menn like WoW? Uansett så er det ganske dumt å sammenligne et spill om hester mot WoW. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Skjønner veldig godt at små jenter mellom 9-12 år kan like sånt jeg. Det jeg ikke skjønner er at gutter på 18++ liker ett spill som for eks WoW. Å hvorfor skal ikke voksne menn like WoW? Uansett så er det ganske dumt å sammenligne et spill om hester mot WoW. Humor er ingen dum sak å ha med seg på livets vei Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Skjønner veldig godt at små jenter mellom 9-12 år kan like sånt jeg. Det jeg ikke skjønner er at gutter på 18++ liker ett spill som for eks WoW. Word. Spiller WoW selv, og er i kategorien "gutter" godt over 18++. Artig at det virker som noen tok seg nær av det du sa. ca 50% av markedet er jenter (i ulike aldersgrupper), så at det endelig lages spill for dette markedet er på tide. Noen liker hestespill, noen liker FPS, noen liker WoW. Ikke noe poeng å sammenligne. Endret 17. november 2008 av IceDale Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ekte mannfolk spelar ikkje Ellen Whitaker's Horse Life. Dei spelar heller ikkje WoW. For tida spelar ekte mannfolk LittleBigPlanet og Fallout 2 (ja, 2). For ekte mannfolk er dette sikkert ikkje det mest spennande spelet i verda, men det såg i alle fall idyllisk og pent ut. Kay Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Tror du dette spillet er beregnet på "ekte mannfolk"? Er vel mere Jan Thomas-spirer isåfall. Lillesøster (24) fatter ikke at jeg kan bry meg om WC3 og WOW og slikt. Hun bare ser masse små figurer på skjermen også styre dem og drepe andre små figurer, at det kan være morsomt nei det skjønner hun bare ikke. Endret 18. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hehe, nei, sjølvsagt ikkje. Målgruppa er nok unge jenter, og det er bra det kjem spel for dei òg. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg