Imbakekeke Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 For over en måned siden så var vi smarte på fest og sendte inn en melding til en sånn reklame sak på TV på kødd. Det var den utro dritten man kan sende på SMS. Vi ville bare ha en grunn til å få dama til en kompis av meg til å denge han litt! Nå får jeg regelmessig reklame drit fra 2224 på SMS, og jeg er dritt lei. Hvordan kan jeg stoppe dette nå? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Send STOPP til 2224. Det burde gjøre susen. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dette er de forøvrig lovpålagt å informere om i det de sender til deg, og om de ikke har gjort det så bør du ta vare på meldingene og melde dem til Forbrukerrådet. Det er enkelt og raskt på Forbrukerrådets nettsider. Hvis vi ikke gjør vårt for å stoppe slike DRITTFIRMA så blir vi aldri kvitt dem. Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dette er de forøvrig lovpålagt å informere om i det de sender til deg, og om de ikke har gjort det så bør du ta vare på meldingene og melde dem til Forbrukerrådet. Det er enkelt og raskt på Forbrukerrådets nettsider. Hvis vi ikke gjør vårt for å stoppe slike DRITTFIRMA så blir vi aldri kvitt dem. Eller ved å opplyse det ved kjøp, for eksempel i reklamen man ser på TV. Lenke til kommentar
showrig Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) 2224 nummeret tilhører Jamba. Gå til http://www.jamba.no/ hvor du kan stoppe tjenesten. Endret 8. februar 2009 av showrig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå