Vegard_Haug Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Capcom har bekreftet slippdatoen for det etterlengtede slåssespillet Street Fighter IV. Les mer Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dette blir kjøpt til enten PS3 og 360 da jeg ikke har god nok pc for dette spillet Men slåssespill for meg skal ikke spilles på mus og tastatur, gamepad ftw og nei jeg skal ikke kjøpe gamepad til min pc da forsvinner vitsen med å ha en pc i huset!! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Synd at dette spillet ikke kommer til Nintendo. Er jo der jeg har brukt utallige timer med Street fighter 2, Street Fighter 2 Turbo, Super Street Fighter 2 osv Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dette blir kjøpt til enten PS3 og 360 da jeg ikke har god nok pc for dette spillet Men slåssespill for meg skal ikke spilles på mus og tastatur, gamepad ftw og nei jeg skal ikke kjøpe gamepad til min pc da forsvinner vitsen med å ha en pc i huset!! Håper du kjøper det til 360, så kan jeg slå deg med denne arkadestikka: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 jeg skal ikke kjøpe gamepad til min pc da forsvinner vitsen med å ha en pc i huset!! Heh, du føler PCen din mister funksjonalitet av å ha en Joypad i tilegg til det andre? Ellers er det jo interessant at spillet er planlagt å komme ut på PC, det har jo vært sjeldent at større slåssespill-titler har blitt gitt ut i det hele tatt på PC de siste åra. noen som vet om det er noe spesielt med dette spillet, eller om de har begynt å få ut denslags på PC igjen? AtW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Altså en pc skal ha mus og tastatur, fordi håndkontroller vil jeg kun bruke på konsollene, passer likksom best der da Og pc passer best med mus og tastaur som mange har sagt her inne Jeg elsket SF-serien og vil nok garantert kjøpe dette også!! Endret 17. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dette blir kjøpt til enten PS3 og 360 da jeg ikke har god nok pc for dette spillet Men slåssespill for meg skal ikke spilles på mus og tastatur, gamepad ftw og nei jeg skal ikke kjøpe gamepad til min pc da forsvinner vitsen med å ha en pc i huset!! Håper du kjøper det til 360, så kan jeg slå deg med denne arkadestikka: jeg kontrer med en slik : http://www.jjscustomarcades.com/ControlPanels.html AtW Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 jeg kontrer med en slik : http://www.jjscustomarcades.com/ControlPanels.html AtW I lose Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Skal lett kjøpes til PS3. 360en har dessverre ikke god nok D-pad Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ble lei av slåssespill etter Tekken Tag. Lokal two-player er likevel alltid gøy... Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Veldig kjedelig det er så lenge til det slippes. Men gleder meg virkelig til det kommer. Absolutt ett spill som skal kjøpes. Håper de ikke har dubbet det. Har de gjort det håper jeg man kan importere spillet med japansk tale fra feks USA. Selvsagt bør engelsk teksting være et alternativ om det har japansk tale. Endret 18. november 2008 av Ördög Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 FY fan jeg gleder meg til dette spillet! back to the roots! Huske de gode gamle dagene hvor jeg satt å spilte det på amiga 500! og klarte til og med å synes at filmen var bra (alle fjortiser på den tiden syns vel det? hehe) Lenke til kommentar
victurus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 HERLIG!!! Victurus! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Legendarisk spill!. Værste er at det nye ser Konge ut Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det som er rått er jo at de tør å satse på den gamle 2D spill følelsen! tror de vil vinne på dette! Mortale Kombat har jo blitt ødelagt spør du meg! blir ennu mer ødelagt i den nye versjonene som skal komme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg