mghogli Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei. Jeg har gått på en smell og valgt et litt snodig minne som jeg sliter med å finne hovedkort til. Minnet er av typen: KINGSTON DDR3 HyperX 1375MHz 2GB, Kit w/two HyperX 1024MB DDR3, CL7-7-7-20 KHX11000D3LLK2/2G) er det noen som har en anbefaling av HK? (jeg har allerede pakket ut RAMbrikkene, så bytte er uaktuelt) Skal kjøre Intel Quadcore socket 775, og Asus HD4870X2, sammen med 4 av nevnte RAM brikker. Alle svar mottas med takk. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Alle disse kan du velge i. Skal du kjøre SLI nå eller senere? Crossfire? 3sli? Jeg vil anbefale gigabyte. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Skal jeg kjøre to skjermkort blir det i såfall Crossfire ja. Jeg har lyst å holde den muligheten åpen. Jeg har tenkt litt på dette, men har du/dere en konkret anbefaling å komme med? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Den har 45 nm støtte, tar DDr3 og sata-kontaktene er satt slik at man kan kjøre Crossfire med to store kort. Ser ikke noe negativt med den, selv om jeg synnes prisen er litt stiv til å være X38 brikkesett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå