Whiteshit Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hei Har ei veninne her som skal legge inn Office på sin Mac. Problemet ligger i at før sjølve installasjonen starter må ho oppgi sitt administrator passord, og som du kanskje har gjetta, så er dette passordet glømt. Hintspørsmålet er også verdilaust. Er det noken måte å få lagt inn office på, eller få tak i admin passordet slik at ein kan få installert office uten å faktisk "formatere" (eller ka i alle dager Mac-brukarar gjer)? Endret 17. november 2008 av Whiteshit Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 hun kan jo lage en ny brukerkonto med nytt passord Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Eg skal innrømme at eg har lite til null peiling på Mac. Vil det forslaget i det heile tatt funke? Må ikkje ein fremdeles ha passordet til adminkontoen, og å lage ein ny brukerkonto vil ikkje ha noke funksjon? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Mistenker at hun nok må installere OS X på nytt etter å ha renset disken. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Ja, er vel den einaste reelle løysinga vi og har sett på saken, men ville egentlig høyre om det var en anna omvei å gå som ikkje involverte reinstall av operativsystem. Lenke til kommentar
ormebol Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Da vil jeg prøve denne løsningen: http://www.informit.com/articles/article.a...27&seqNum=5 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Det virker som akkurat den løysinga vi var ute etter ja. Skal testast. Takker =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå