Joachim_F Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Her er en demo av bilspillet Alarm for Cobra 11: Burning Wheels (også kjent som Crash Time 2). Les mer Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 God kandidat til historiens teiteste tittel... "Alarm for Cobra 11: Burning Wheels" ærlig talt... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Fin grafikk men ellers nokså søppel Irriterende pop-up beskjeder, dårlig lyd, jeg vet at det er arkadepreget kjøreegenskaper..men ærlig talt altsa, generelt lite engasjerende og ikke mye å skryte av. Demo'n falt ikke i smak hos meg. Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 TV-serien er jo så bra at demoen bare må prøves ut Har mange gode minner der, det var så vidt jeg husker torsdagkveldskos da jeg var ung og dum for mange herrens år siden... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja serien er genial. Den viser hva som skjer om du hiver ut alle manusforfattere og erstatter dem med stuntkordinatorer Ja, det er veldig dumt, men stuntsene er en god del mer gutsy enn i Hollywood. Og nei, det finnes ingen tyngdekraft på Autobahn. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
torerr Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Litt nerde fakta: Det er samme musikk på dette spillet som i Emergency 4. LItt kjedelig. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg synes spillet var greit jeg, lenge siden jeg har spilt et cop spill så var på tide. Men alikevel ikke noe jeg kommer til å kjøpe nei. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Wow, dette må være det kleineste forsøket på troverdig engelsk siden powermetalens glansperiode. Når skal de kontinentale spillutviklerne skjønne at de trenger språkhjelp? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Utgivelse dato på dette spillet er 27 november. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen som har hørt noe mer om dette spillet? Har prøvd demoen og jeg likte det faktisk ganske godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg