Gå til innhold

direct connect problem

paalo

Anbefalte innlegg

når jeg prøver å koble meg opp til en bruker (som jeg vet er ledig), får jeg hele tiden melding om at han er 'closing'. i tillegg har jeg ved flere anledninger hatt problem med å holde koblingen når vi har fått kontakt. noen som har en forklaring på problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker ZoneAlarm, bør du bare slutte med det. ZoneAlarm har en ødeleggende evne på filer som lastes ned, da disse som oftest blir korrupte. Vet ikke i detaljer hva årsaken er, men kvitter du deg med det er problemet løst. Her kan du se. Men ellers er jeg ikke sikker på hva problemet ditt kan være. Mulig det er passive - active mode som en annen over nevnte.

Lenke til kommentar
... så zone alarm er altså ulven her? ille... brannmur vil en jo gjerne ha, nabefalte alternativer? er det forresten forskjell på zone alarm og pro'en i så måte?

Sett zone alarm til og slippe igjennom programmet direct connect. og i tillegg tillate trafikk på den porten(e) den bebytter, sett da gjerne en fast port ex 7652, som jeg bruker kobinert med active connection så blir det nok fint..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...