fiskfisk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Flere spillere, nye sanger og enda mer moro enn forgjengeren. Les mer Lenke til kommentar
kriswang Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Gleder meg til å teste det ut! men tror ikke det holder mål mot Rock Band 2, ihvertfall ikke for min del. Ut ifra det jeg har sett så virker det ikke så imponerende, men det har jo en del kule sanger osv. Men Rock Band 2 syns jeg er et ekstremt godt spill i tillegg til at jeg har alle sangene fra Rock Band 1 der inne + noen hundre downloads. Stort pluss at alle instrumenter funker på tvers av spillene. Eneste grunnen til at jeg skal ha GH:WT Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Trommesettet har egne cymbaler plassert høyere oppe enn de tre andre trommene, i motsetning til i Rock Band som bare har fire vanlige trommer. Trommene i Rock Band var som å slå på 4 plater. Dessuten var selve måten trommene fungerte på ganske ulogisk i forhold til hvordan man egentlig spiller. Ser her at GH har cymbaler. Håper det gjør at det føles mer som å spille ekte trommer? Lenke til kommentar
kriswang Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Trommesettet har egne cymbaler plassert høyere oppe enn de tre andre trommene, i motsetning til i Rock Band som bare har fire vanlige trommer. Trommene i Rock Band var som å slå på 4 plater. Dessuten var selve måten trommene fungerte på ganske ulogisk i forhold til hvordan man egentlig spiller. Ser her at GH har cymbaler. Håper det gjør at det føles mer som å spille ekte trommer? Uten å ha prøvd trommesettet så tror jeg ikke du kommer bort ifra at det føles ut som du slår på annet enn plastikk, men cymbalene hjelper en del på realismen vil jeg tro. Nå går det også an å kjøpe cymbaler til Rock Band 2 kittet som du kobler til. Så hvis man har rock band kittet og ikke vil kjøpe nytt er jo dette et bra alternativ. Ihvertfall det jeg skal benytte av meg. Det er opptil 3 cymbaler ved siden av. En for gul, en for blå, en for grønn. Men man kan kjøpe bare en også hvis det er det man vil Endret 17. november 2008 av kriswang Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Gleder meg til å skaffe dette til Wii Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Sanglisten, eventuelt en link til sanglisten hadde gjort seg i anmeldelsen. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vil bare nevne til de som ikke har fått det med seg. Mange anmeldere har fått problemer med defekt på trommene til GH. Så hvis du skal kjøpe GH med instrumentene så ville jeg ventet. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva slags defekt er det snakk om her? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Både gametrailers og gamespot hadde en defekt. http://www.gametrailers.com/player/42275.html Se rundt 4:45. Da begynner han å snakke om hva som er problemet. Såklart, vet jo ikke om det er et virkelig problem, men ville i allefall ha ventet litt å funnet ut av det. Endret 17. november 2008 av Luchy Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Sanglisten, eventuelt en link til sanglisten hadde gjort seg i anmeldelsen. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_in_Guitar_Hero_4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Eg synest det er merkeleg å ikkje nevne DLC i det heile tatt. DLC er eit av hovudmomenta i alle diskusjonar som omhandlar GH:WT og RB. GH:WT har tatt eit stort sprang på den sida i forhold til GH3. Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kan anmelder bekrefte at den kjente feilen fra USA release er fixet i Europeisk release ? Ellers skal det ikke glemmes at RB hadde samme feilene med sitt trommesett og gitar da det ble sluppet. Lenke til kommentar
kriswang Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg tviler på noe er fikset siden releasen bare er noen uker senere her. Men folk kom frem til mange måter å fikse RB settet sitt på så det kommer sikkert no tilsvarende for GH settene.. Selv har jeg loddet sensorene på mitt RB sett siden problemet var dårlig kontakt, noe som fikk det til å fungere perfekt. Endret 17. november 2008 av kriswang Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 De har hatt en måned på å fixe det. Ellers er vi i norge langt heldigere enn mange andre. Man får byttet utstyret mot å sende det med selvbetalt porto ellers i verden. Her har vi en 3 måneders kjøpsgaranti som gjør at butikk må erstatte produkter med feil Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dette skal definitivt skaffes. Har aldri prøvd rock band så skal bli spennende med trommer Lenke til kommentar
XmartycoreX Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Forhåndsbestillte for en måned siden ellerno. Forresten til dere som lurer så funker alle instrumente på GH:wt like fett på rock band og omvendt Trommesettet til ghtw funker ved at man tar av en cymbal altså den oransje cymbalen også funker alt phett Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det ikke litt forskjeller på gitarene? Med tanke på whammy bar og starpower osv? Lenke til kommentar
biXen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Blir litt tynn anmeldelse for min smak. Noe av det største folk må ta høyde for når de skal investere i disse spillene er jo om de skal velge Rock Band eller Guitar Hero, hvis de ikke skal kjøpe begge. Spesielt med tanke på nedlastbare sanger. Hvilke sanger man liker er jo smaksak til slutt uansett. Guitar Hero WT kommer til kort mot Rock Band i mange ting, og kanskje spesielt flerspiller delen sånn som det virker på meg. Måten man må velge sanger og instrumenter virker tungvint. Med tanke på at Rock Band 2 forbedrer alt man kunne ønske seg fra Rock Band 1 så blir det enda mer tankevekkende. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Faen hadde egentlig tenkt å skaffe meg Rock band, men siden GH world tour har Michael Jackson- beat it må jeg tenke meg litt om. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg har GH2, GH3, GH Aerosmith, GH World Tour, Rock Band 1 og Rock Band 2. Ingen tvil om at Rock Band 2 er desidert best. Dessverre kommer nok en god del kunder til å bli "lurt" til å kjøpe GH:WT bare på navnet... Edit: Jeg savner en feature i RB2 for å sortere sanger etter når de ble lasta ned, blir vrient å finne det nyeste av materiale når du har over 250 sanger (Av totalt 477, men jeg laster ikke ned _alt_)... Ja, også er introvideoen litt lame, og Haley Williams er ikke i spillet , men ellers er det konge Endret 17. november 2008 av thklinge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg