ukjentbrukergitt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 har vært med i de siste 2 rundene av konkuranssen, og har havna på fjerde og femteplass. så nå lurer jeg på hva folk syns. personlig er jeg ganske fornøyd, eple bildet ble ikke helt som planlagt men ble bra. klokke bildet var noe jeg pisket sammen en time før tidsfristen. her er de: Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tøffe bilder, likte skygge effektene på bildene:) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg falt for det eplebildet....riktig i "min gate" den der. Morsom, enkel, dekorativ idé. RandiA Lenke til kommentar
emero Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 veldig fine ideer, spesielt #2, men et par ting irriterer meg. på den første ville jeg enten ha en rett-på vinkel eller mer skrått. den vinkelen du har nå er bare irriterende, synes jeg da på det andre ville jeg ha rettet opp bildet med mindre det skulle være et poeng at det står på noe skrått. ser jo at refleksjonen er rett, men dog. synes også du kunne vært foruten sølet under kuttet. ellers en super jobb. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kreative ideer på begge to, men jeg synes utsnittene drar kraftig ned. Vil gjerne se hele klokka (kvadratisk utsnitt) og hele stilken i refleksjonen på eplet (altså mer luft under) Klokka er strengt tatt det bildet som gir mest tanker, men eplet finner jeg mest dekorativt, hvis utsnittet blir riktig. Fine farger som gir liv i en mørk og trist tilværelse. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 takk for kommentarer. klokka kan det gjøres mye med og eksperimentere med, den var bare noe jeg fiksa i en fart, kanskje en kveld prøve med litt flere bilder. men jeg likte utsnittet, særlig fordi det virker som om bildet buer inn mot midten fra kantene. jeg varierte litt om bildet med eplet skulle være litt skrått eller ikke, det tenkte jeg forsåvidt ikke på når jeg valgte hvilket bilde jeg skulle bruke som var best. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg likte godt eplebildet, men jeg tror det hadde vært bedre dersom eplebiten var vekk Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 kan stemme det, jeg ville egentlig at man skulle se mer tydlelig at det er hjerteformet, noe jeg failet på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå