be31038902 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei XP'n min har plutselig gått over fra den vanlige oppstartsmenyen, til den gamle type, ctrl + alt + del for å skrive passord. Når jeg går på brukerkontoer og prøver å sette det tilbake får jeg følgende melding: A recently installed program har disabled the Welcom screen and fast user switching. To restore these features, you must uninstall the program. the following might help: vrlogon.dll Jeg vet ikke hvilket program jeg må avinstallere Noen ideer? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det IBM Laptop eller? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Etter noen søk kan det se ut som vrlogon.dll kommer fra noe som heter for "IBM fingerprint software". Har du noe slikt installert? Kom gjerne med litt detaljer om din maskin og programvaren som er installert. Jeg går utifra at du har Windows Vista? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Etter noen søk kan det se ut som vrlogon.dll kommer fra noe som heter for "IBM fingerprint software". Har du noe slikt installert? Kom gjerne med litt detaljer om din maskin og programvaren som er installert. Jeg går utifra at du har Windows Vista? Han skrev at han har XP Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Etter noen søk kan det se ut som vrlogon.dll kommer fra noe som heter for "IBM fingerprint software". Har du noe slikt installert? Kom gjerne med litt detaljer om din maskin og programvaren som er installert. Jeg går utifra at du har Windows Vista? Han skrev at han har XP Oops, så det nå i ettertid. Men, det har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
be31038902 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Etter noen søk kan det se ut som vrlogon.dll kommer fra noe som heter for "IBM fingerprint software". Har du noe slikt installert? Kom gjerne med litt detaljer om din maskin og programvaren som er installert. Jeg går utifra at du har Windows Vista? ja, har jo som sagt xp, jeg har en fingprint scanner da..så har jo programvare til den. Men dette problemet kom først en god stund etter jeg hadde installert det da. Skal jeg prøve å fjerne det, fikse menyen og installere det igjen? Hva slags info trenger dere? JHL 90 laptop fra multicom med XP32 Lenke til kommentar
Pezking Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 kontrollpanel - brukerkontoer - endre måten brukere logger av / på. Så skal det stå bruk velkomstskjerm. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 kontrollpanel - brukerkontoer - endre måten brukere logger av / på. Så skal det stå bruk velkomstskjerm. Låner topicen litt. Har laga et emne før, men fikk ikke noe svar. Har en vistamaskin (businesse 32-bit). Den har 3 brukere, hvorav 2 av de er administratorer med passord. Den trdje har ikke passord. Problemet er at jeg ikke får noe brukervalg under oppstart, den går rett inn på den første brukeren som ble laget. Den er ikke satt opp til og kreve passord ved oppstart. Kan det ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå