Gå til innhold

Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort

Ice_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han glemte sikkert en "i" da, er det integrerte "i" hovedkortet noe tess :roll:

hvis det er slik å forstå så....

jeg er ihvertfall ganske fornøyd, men av og til kommer det noen merkelige lyder, vet ikke fra hvor. Men flere har hatt problemer med det samme..

Lenke til kommentar

f|ux & cdrom: Nei. Merk at for å kunne inkludere "SoundStorm" som en del av spesifikasjonen til et hovedkort så må kortet gjennomgå en godkjenningsvurdering av nVidia. Foreløpig står ikke Asus-kortet på listen over godkjente kort, selv om kortet har alle spesifikasjoner som kreves.

Lenke til kommentar

OK! Samtlige kort med nForce2 chipset er meget bra! Der ASUS tidligere har regjert som det beste har i senere tid Abit kommet gått ut de og! EPoX er bedre på 1 ting, og det er overklokkingsegenskapene! Selv om de fant ut at det er veldig avhengig av resten av maskinen også! Og om du ikke har tenkt å overklokke med FSB på mer enn 200MHz, så er det ikke noe vits å kjøpe EPoX! ASUS er også kompatibel med barton 400, etter en BIOS update. Ikke sikker på om Abit er det, regner for så vidt med det!

Har ASUS kortet selv og det er grisestabilt. Får ikke maskinen til å "klikke" samme søren hva jeg gjør!

Soundstorm er til nå litt buggy! Mangler en forbedret driverupdate!

-Chief- :

Lenke til kommentar

jeg har samme hovedkort og er stort sett fornøyd. Imidlertid har jeg noen lydproblemer (bruker integrert lydkort) i form av etter en del spilling (BF & Splinter Cell) så kommer det en del støy. Også I Windows XP så kan jeg høre noe støy i headsettet bare av at jeg drar pekeren over skjermen eller scroller med musehjulet! Merkelige greier, mulig jeg burde sendt kortet på service.

Lenke til kommentar
f|ux & cdrom: Nei. Merk at for å kunne inkludere "SoundStorm" som en del av spesifikasjonen til et hovedkort så må kortet gjennomgå en godkjenningsvurdering av nVidia. Foreløpig står ikke Asus-kortet på listen over godkjente kort, selv om kortet har alle spesifikasjoner som kreves.

Dette er ikke helt riktig, ASUS har i lang tid stått på denne listen, men ble nylig fjernet av ukjent årsak.

Asus har modifisert designet litt for å få med 2 stk nic, dette har medført at Nvidia sine drivere ikke kan installeres uten videre på Asus kortet. Jeg tipper dette er grunnen til at sertifiseringen nå (midlertidig!?) er borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...