_ziggy_ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg får startet taskmanageren, og det som var maskinens tilstand i det jeg starten den vises der, men den er låst i den "posisjonen". De oppgavene jeg hadde oppe da jeg startet den vises også under Applications, prosessene vises som de var da jeg startet og også cpu usage osv men den er låst sånn tilstanden var da jeg starta den. Det rare er at Vista virker perfekt ellers Jeg bruker Vista Ultimate 64, og har ellers et nyinvistert Asus P5Q Pro, E8400 (på default clock) og 4 GB Corsair XMS. Det skjedde meg en gang her i går at maskina fikk blåskjerm og reboota mens jeg spillte Colin McRae Dirt, men jeg titta i Event Viewern etterpå og det hadde vært en feil med Fraps som jeg tror var synderen. Noen som vet mulige måter å finne ut hva som kan være galt med Task Manageren? Bruker den ganske mye så den er jo kjekk og ha, og så er det jo greit å finne ut om det kan være noe galt med maskinvaren ellers i og med at HK, Cpu og Ram er helt nytt. Jeg skal teste ram`en med den linux boote testen, men er det ellers andre programmer som er kjekke til hardware diagnosering? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Prøv å legge den til på opstarten eller(via regedit) kanksje? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Forsøk å kjøre systemfilreperasjoner. Sjeldent det har noen effekt, men verdt et forsøk. Kjør > CMD > sfc /scanfile="C:\Windows\System32\taskmgr.exe" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå