olavgb Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hehe, du mener det ja:P Ok, men da poster jeg de nøttene jeg får hver uke da Selvom det blir vel siste nå før jul da regner jeg med. Men blir nok flere etter jul regner jeg med Mvh Olav B, G EDIT: dobbelpost EDIT 2: Laggt ut ny nøtt! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1046437&hl= Er for uke 49 da Men det er den siste vi har fått av læreren og siden vi har hatt heldagsprøve i matte så er det vel ikke det vi har tenkt mest på Har forresten samme lærer i fysikktimene, så læreren legger ut nøtter der også, i form av at ho legger ut bilde av en kjent person, så skal vi finne ut hvem det er og skrive hva den personen er mest kjent for. Er sjokolade premier der også Interesse for det også? Endret 11. desember 2008 av olavgulb Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Smash kan sendes som PM. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Hvordan da? Hehe, neida Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå