EinarEriksen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Endelig en ny tøffing-mobil. Les mer Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Støtter den Exchange? Nytter ikke å være tøffing i skogen hvis man ikke får mail. Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg mener da at tøffingen i skogen virkelig ikke har behov for mail jeg da... At det faktisk er en tlf for friluftsmennesker som ikke tar me seg jobben hjem, og ut i skogen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ser pen ut. Grunnen til at den mangler GPS er vel for at kompasset skal bli brukt? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 en kan fint kombinere kompass og gps. pokker og, dem dyrere gps enheten har gjerne kompass innebygget... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Spent på om dere klarer å få lagt inn Opera mini på den (det har ikke jeg klart - og jeg har ikke fått til å surfe med den innebygde browseren heller). Foreløpig er telefonen lovende. Batteriet er fortsatt fullt etter et par dagers bruk med både musikk, litt video, endel samtaler og annen bruk... Noen som aner hva slags videoformater den kan spille? (bortsett fra de man tar opp selv med den) Edit: Nå har jeg fått inn Opera mini, til slutt! ...etter å ha triksa mye med Wap-oppsettet til Onecall funka den innebygde browseren og jeg fikk lasta ned Opera mini fra nettet. Den versjonen jeg lasta ned via PCen fungerte overhodet ikke, for den vil ikke åpne jar-filer... Endret 18. november 2008 av anderfo Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kom det aldri en test av denne telefonen? Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sånn omtrent når kommer den fulle testen? Det står "så snart som mulig" i slutten av artikkelen, og nå er det syv uker siden det løftet ble gitt. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Hei, Kopierer svaret jeg skrev i tilbakemeldingskategorien: Før vi fikk testet ferdig støt- og fuktsikkerhet ødela vi dessverre testeksemplaret vårt, og venter på et nytt. Vanskelig å angi noe tidspunkt, men testen er omtrent klar og venter bare på fukt- og støtsikkerhetstesting og noen andre detaljer. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) med andre ord, den tåler ikke alt eller var det programvarefeil som tok den? Endret 5. januar 2009 av hobgoblin Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Feilen er ganske fysisk ja Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvordan ligger det an med testen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det lurer jeg også på... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Vi har et nytt testeksemplar, men det ser ut som en same har gannet testen (PC-trøbbel). Den kommer i løpet av kommende uke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Flott! Hvis den svarer til forventningene mine så blir jeg nok å kjøpe meg en slik en..vil ha en litt robust tlf og ikke de plast-telefonene som er over alt i disse dager. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Flott! Hvis den svarer til forventningene mine så blir jeg nok å kjøpe meg en slik en..vil ha en litt robust tlf og ikke de plast-telefonene som er over alt i disse dager. Fornøyd med mitt eksemplar ihvertfall. Men det er jo ikke hver dag jeg mister den i doskåla, kan du si.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg