getzy Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Jeg vurderer og kjøpe mer minne, jeg har 256 fra før og jeg kjører win2k, bruker den stort sett til spill og litt videoredigering. Vil jeg merke stor forskjell hvis jeg legger på 256mb (totalt 512mb)? Jeg har AMD Duron 750@1000 på et Abit kt7a hovedkort. Bruker Mosel ram. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 I vanlige applikasjoner vil du ikke merke noen stor forskjell, men under de tyngste øktene i videoredigeringa vil det mest sannsynlig gå raskere. Gikk fra 256 til 512 nå akkurat, men har tilgode å se den helt store revolusjonen. Merker det vel når jeg skal begynne med rendring i 3dstudio og litt director og annene videoredigering. Uansett masse ram er aldri skadelig så lenge den ikke gjør maskina Ustabil. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 SDRAM er jo svinebillig i disse dager också =) det skader jo ikke, gjør det vel..? Til tyngre oppgaver bør man vel ha 512, mens til vanlig gaming og windows bruk er 256mb egentlig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå