Gå til innhold

Ny Skjerm Til Gaming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! jeg har nylig kjøpt en gaming Pc, men jeg har bare en gammel skjerm da jeg ikke hadde rå til en ny, men nå har jeg altså det. noen som har forslag? må ha klare bilder, høy oppløsning. imellom 19" og 20" helst Widescreen. pris må ikke overstige 2000,-

Du får ikkje ein bra gaming skjerm te 2000 -_-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Hei! jeg har nylig kjøpt en gaming Pc, men jeg har bare en gammel skjerm da jeg ikke hadde rå til en ny, men nå har jeg altså det. noen som har forslag? må ha klare bilder, høy oppløsning. imellom 19" og 20" helst Widescreen. pris må ikke overstige 2000,-

begrunn deg?

Fant denne 20 tommeren wide screen og denne 22 tommeren er 2 gode altnerativ til under 2000 kroner. De har lav responstid, samt høy kontrast. Jeg ville ha valgt 22 tommeren uten tvil vist du skal game på nye spill, til CS hadde jeg funnet en gammel CRT skjerm på skrappen(h)

Lenke til kommentar

Hirr... elendig innlegg uten noen form for begrunnelse...

Lenke til kommentar

Hirr... elendig innlegg uten noen form for begrunnelse...

Ja , ok .... eg fikk intrykket av at han ville ha ein rå gaming skjerm under 2000, noke du skal leite lenge etter.

Men .. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342253 ein veldig bra skjerm med 2 ms respons tid , dette gjer skjermen til ein bra gaming skjerm....... men blir ikkje 20" litt lite ?

mulig det er ein vanesak , men eg ville ha satsa på ein 24" som feks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=355438 men den koster jo 2600 ......

Lenke til kommentar

samsung har i lang tid levert utrolig imponerende skjermer, og jeg har selv en samsung 226BW som er en eldre utgave av Samsung 22" LCD Syncmaster 2253BW til 1995,- hos komplett.

God kontrast, lav responstid og fine farger.

Har også en 24"(2405) fra dell som i sin tid kostet rundt 6000.

samsungen min som jeg kjøpte for ca 1 år siden kostet da 2300(tilbud) og leverer et bedre bilde etter min mening.

Lenke til kommentar
tror du vil bli meget fornøyd med den skjermen der. man får utrolig mye for pengene ihvertfall!

Enig med sikelik , den skjermen der er veldig bra, kjenner ein som har den ... Han er kjempefornøgd... Btw sorry for dei svara der eg skreiv at ein ikkje får ein bra gaming skjerm til under 2000 , tenkte 24" pris , viss dokke sjønna :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...