Theresese Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei folks! Gir det noe nytte å trene før frokost om morgenen? Hva skjer i kroppen, blir det nedbrytning av muskler eller fett? danke Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 spiller egnetlig ingen rolle det, om du er forbrenner muskler er litt avhengig av kostholdet ditt... gir ikke meg noen mer nytte enn at jeg blir mer opplagt, men trøttere mot slutten av dagen. Lenke til kommentar
Theresese Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Hva med når glukogenlagrene går tomme? Tror ikke det har noe med kosthold å¨gjøre. Når man trimmer på tom mage. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 du tenker på å trene morra cardio på tom mage, og det er en myte at det funker, desverre altfor mange som tror det, men effeten er så minmal at man kann se bort ifra den Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Gir det noe nytte å trene før frokost om morgenen? For min del er det ikke aktuelt å løpe med magen full av mat, og jeg gidder heller ikke stå opp tidlig nok til å la maten synke hvis jeg skal ut å trene før jobb. Da er det bare trening før frokost som gjelder. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg liker også jogge på tom mage, men at det "forbrenner" mer fett eller hva folk trudde er en myte. Kcal inn vs kcal ut er fasiten Lenke til kommentar
Theresese Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 http://www.kalibergym.no/morgencardio.shtml Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg liker også jogge på tom mage, men at det "forbrenner" mer fett eller hva folk trudde er en myte. Kcal inn vs kcal ut er fasiten som jeg skulle sagt det selv liker selv ikke å jogge når jeg er full av mat, men liker ikke helt å løpe på totalt tom mage, men som sagt en vanesak.. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har lest at trening før frokost er like effetivt som trening senere på dagen, og at det ikke har noe å si om man trener før frokost eller ikke. Man må jo spise etterpå uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå