pian Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Funderer på å gå til anskaffelse av en brukt (selvfølgelig?) Honda Element. Det jeg ser etter er en 4x4 med god plass til hund og utstyr, automatgir og en ok motor, element ser ut itl å gi mye for pengene + at det er en spesiell bil. Men jeg lurer litt på ting som -Service i Norge - er det dyrt, lang ventetid på deler, eller er det mye standard Honda utstyr? -Vinterbruk: varmeapparat, 4hjulsdrift etc - er det ok? -hva skal man se opp for når man kjøper disse brukt? Takk for tips Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kjører en Element på jobben som varebil. Helt grei sak, med 2,4-liters motor på 160 hester. Merker greit at bilen er amerikansk i oppsettet, men det funker. Varmeapparatet fungerer bra. Ang. service og slikt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
pian Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 OK, takk for info. Har snakket med Honda-forhandler, og de tar service som for annen honda - prisen er omtrent som for CR-V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå