abene Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Google Earth tar deg tilbake i tid. Les mer Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ganske interessant, men det tok litt tid før jeg fant ut hvordan man laster inn bygningene. Jeg presterte å laste selve bygningene før terrenget, så ble de svevende i løse luften over dagens Roma. Lenke til kommentar
Rangor Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg får ikke dette til å fungere. Kjører OS X Leopard med norsk som språk og mistenker at dette kan være årsak. Jeg finner ikke "Ancient Rome" under gallery menyen. Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg får ikke dette til å fungere. Kjører OS X Leopard med norsk som språk og mistenker at dette kan være årsak. Jeg finner ikke "Ancient Rome" under gallery menyen. Noen som har samme problem? Har du aller nyeste versjon av Google Earth? Lenke til kommentar
Rangor Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg får ikke dette til å fungere. Kjører OS X Leopard med norsk som språk og mistenker at dette kan være årsak. Jeg finner ikke "Ancient Rome" under gallery menyen. Noen som har samme problem? Har du aller nyeste versjon av Google Earth? Ja, men bare for å være på den sikre siden slettet jeg Earth og lastet det ned på nytt. Samme problem som før. Finner rett og slett ikke "Ancient Rome" i Galleri laget. Har en ny teori nå på at jeg ikke har bra nok skjermkort (Intel GMA950) på min MacBook (Intel hvit plast) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå