Kestas Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg fikk en slik oppgave: Jeg har vært i samme jobb i seks år, og utviklingsmulighetene mine her er begrenset. Forrige uke ble jeg tilbudt en jobb i selskapet til en foretningsforbindelse. Selskapet driver i en bransje jeg kan lite om, og stillingen virker litt uklar, men likevel spennende. Burde jeg takke ja? Skal framføre det, noen stikkord, komentarer? Edited: You may now close topic. Endret 17. november 2008 av Kestas Lenke til kommentar
ElisabethHR Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hadde dette vært meg, hadde jeg ikke takket ja i første omgang, men prøvd å finne informasjon om jobben. Det er en risiko å hoppe inn i en jobb en ikke kjenner til, da en i verste fall kan miste en jobb en vet en har. Jeg tror jeg ville kontaktet selskapet for å grave ut mer informasjon om stillingen. Lykke til Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hva med å søke et års permisjon? Hvis du går tilbake, bringer du nye impulser med deg, og det kan fremme karrieren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå