Daily-Drifter Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) hhahaha, var bare litt småkvalm på det tidspunktet. så satt jeg å spiste nudler, også hadde jeg litt melkesjokolade fra tidligere som lå ved siden av meg. la sammen 1 og 1 og det virka som en killer der og da :!: Endret 29. november 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Nudler med Bjerke's Kebab og Pizzadressing er kjempegodt. Burde prøves Prøvd med smelta ost oppi innimellom også. Ganske godt det og Endret 29. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Dressing? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nudler med Bjerke's Kebab og Pizzadressing er kjempegodt. Burde prøves Prøvd med smelta ost oppi innimellom også. Ganske godt det og det der hørtes bare HEEEELT funky ut.. dressing? ost ? ost kan visst brukes i alt nå til dags... skjønner godt hvorfor vi blir feite.. det samme gjelder dressingen.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Hørtes ut som god, gammeldags "tjukkemat" det der, ja. :!: Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Så.. Har du prøvd noen av tipsene folk har kommet med? Hvordan ble det? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Har prøvd med kylling og div. stekte grønnsaker som har blitt nevnt. Og det var herlig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fikk jeg lyst på nudler selv i dag. Har en asiatisk importbutikk rett borti gata her jeg handler hos. Har testa 7 forskjellige nudletyper, og har kommet frem til en vinner. Husker ikke hva merket heter i farta, men det er bilde av ei ku på pakka. Fantastisk gode nudler. Bare det å velge riktige nudler avgjør hele smaken. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hørtes ut som god, gammeldags "tjukkemat" det der, ja. :!: Selv er jeg ikke feit i det hele tatt. Du burde prøve, men da må du helle av sausen eller nesten tørrkoke nudlene. Fikk en kompis til å prøve kebabdressing oppi, og han likte det Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har prøvd med kylling og div. stekte grønnsaker som har blitt nevnt. Og det var herlig. Finnes nesten ikke bedre hurtigmat Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg pleier bare å ha på noe grillkrydder, men fikk mange gode ideer når jeg leste tråden her nå Må prøves neste gang jeg har nudler Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 tenkte du på melkesjokoladen? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, det var nok den, og dressingen, han tenkte mest på. :!: Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Styr unna nudler, transfett er fyfy. Finnes mange typer nudler. Eggenudler par exemple Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå