HaterDiskus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har av en eller annen grunn spist en del nudler i det siste, og lurer på om det er noe som er spesielt godt å ha på? Pleier å bruke en type vanvittig sterk chillisaus jeg ikke husker navnet på, men kan jo være greit med litt forandring. Erfaringer? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Prøv å ha i litt sopp. Agurk, paprika, tomat. Kjøb oppskjært kyllingfillet. Trenger ikke mange bitene for å gi en god smak. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Likte disse idéene, ja. Spesielt det med sopp. Og kylling. Hva med squash? Ville det gjort seg? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Prøv å ha i litt sopp. Agurk, paprika, tomat.Kjøb oppskjært kyllingfillet. Trenger ikke mange bitene for å gi en god smak. Kylling, bacon, kjøtt e.l. Løk, brokkoli, gulrot Endret 17. november 2008 av Cyberpunk Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) soya saus kanskje? så det ikke blir så tørt kan jo sikkert slenge oppi no kjøtt også kylling/svin etc edit: soyoya faktisk Endret 17. november 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Aldri vært noen fan av soya. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Enn sursøt saus? Tror jeg kan bli godt om du har oppi kylling eller annet kjøtt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Det kan gå. Prøver det neste gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) "Kjøtt og grillkrydder" fra Knorr funker også bra å hive på Endret 25. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 kjøp inn 0,5L kikkoman , 0,5L sweet chili saus , og 200g sukker. dette koker du opp sammen , la det koke i 5-6min. her har du saus til nudler\pasta . squash , paprika , løk og sopp er fint å ha med nuddler, kjøp inn en pakke med scampi ukokt og uten skall. koster rundt 100kr pr kg. 7-8 scampi i woken er godt vettu 20g løk 20g sopp 20g squash 20g paprika 8 scampi 200g nuddler ( ferdig kokt ) 1\2dl wok saus , stek scampi i 1 min , ha så i grønnsakene , stek dette i 2min , ha så i ferdig kokte nuddler og ha i wok saus stek og rør dunt i 2 min. voila , perferkt wok med nuddler , du kan også bruke tagliatelle istedenfor nuddler, bruker du tagliatelle kan du bruke litt mindre woksaus og ha i 20 - 30g ruccola de sisste 5 sek av steketiden. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har hatt gode erfaringer med nudler og kyllingfilét. Men for all del, IKKE ta agurk sammen med nudler. Har selv prøvd, og det var ikke noen suksess akkurat Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nei, det er ikke noe godt. Kokt/stekt agurk blir bare bløtt og fælt. Og når agurken er relativt bløt fra før er det ikke mye igjen av den når den er kokt/stekt. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har kjøpt en woksaus i en innvandrerbutikk, husker ikke helt merket, men den er supergod! Den er ganske tykk på flasken men blir tynnere når du får den i woken. Pleier å woke nudler, kylling og litt forskjellige grønnsaker; løk, gulerøtter, sukkererter etc...det blir i hvert fall supergodt! Er også godt å ha litt hakkete cashew eller peanøtter på toppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kok opp nudlene som anvist på pakken. Tøm oppi noen dråper tabasco saus, alt etter hvor sterkt du liker det, drit i å tøm ut krafte, men hell alt i ei skål og kos deg med. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Pleier å bruke en type vanvittig sterk chillisaus jeg ikke husker navnet på Chilli Sauce with ginger, fra Bali Kitchen. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Styr unna nudler, transfett er fyfy. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kok opp nudlene som anvist på pakken. Tøm oppi noen dråper tabasco saus, alt etter hvor sterkt du liker det, drit i å tøm ut krafte, men hell alt i ei skål og kos deg med. Må prøves. Nam nam. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 prøvde melkesjokolade, skal sies at jeg var på en båt og var litt båtsyk i tillegg blir dårlig bare av å tenke på det enda Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kok nudlene vanlig uten å tilsette krydderet, og etter de er ferdigkokte steker du nudlene sammen med søt chillisaus, paprika i biter og oppskåret kyllingfilet. En sikker vinner som bare tar 10 minutter å lage. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 prøvde melkesjokolade, skal sies at jeg var på en båt og var litt båtsyk i tillegg blir dårlig bare av å tenke på det enda Du var syk i utgangspunktet, og så presterte du å tilberede nudler med melkesjokolade? Jeg er imponert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå