AK47 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det må da være nok mennesker i dag med muligheter til å laste ned spill uten å måtte kjøpe det i butikken. Teknologien burde vel også være der med serialkode osv. Selv er jeg på jakt etter Yuri's revenge. Den finnes ikke i butikkene lenger og er så å si umulig å få tak i (har Red Alert 2). Tenk da om jeg kunne tastet inn Visa-nummeret og hentet spillet med nedlastning. Ikke bare hadde det blitt enklere, men også billigere. Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Teknologien er der . Men den er ikke lovlig Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Teknologien er der . Men den er ikke lovlig Idiot. Les innlegget hans bedre. Teknologien er der og det er også lovlig. Jeg husker jeg har lastet ned flere programmer ved å betale med VISA. Vet ikke hvor utbredt dette er med spill, men det lønner seg å søke litt rundt etter amerikanske nettsider så finner du sikkert noe. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Det er jo ikke uvanelig med programmer, blant annet virusprogram. Så hvorfor skal det ikke gå med spill? Da hadde vi sluppet å gå i butikken og vi kunne fått vårt etterlengtede spill på dagen, og til og med på utgivelsesdatoen. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hadde ikke Telenor en slik løsning til sine ADSL-kunder en periode?? Mener ganske bestemt det ass... Ellers så vet jeg det er noen sider der ute som driver med det der. Bla. mener jeg å huske jeg har blitt linket til noen når jeg har lett etter "gammel moro" på :http://www.the-underdogs.org/ som så ofte i andre innlegg vil jeg bare tipse om www.google.com :wink: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 vel, ikke HELT korrekt, det var vel iCanal ellerno sånt som hadde det der, men de er vel noe slags underskittskap av stjelehor... men det var jo bare elg-gamle spill, da...? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hehe trodde det var nextgentel som hadde den løsningen jeg men.. Uansett, god idee det der.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Som en tilhenger av nytrykte manualer og store, gammeldagse spillesker med finfin boxart, må jeg si meg totalt uenig. Den fysiske delen av spill er så absolutt ikke overflødig, den er en viktig del av sjarmen! Lenke til kommentar
doofus Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Kommer aldri til å slå an så lenge man har folk i utgiverbransjen som vil ha kopibeskyttelse. Teknoligoen er der ja, men er ikke lovlig. Regner med at du da sikter til FTP adresser med 0 dags warez man må betale for å få adgang til. Hadde vært gøy å sett en seriøs produsent kutte ut distribusjons kanalene som tar seg fett betalt, og sett hvor mye spillene hadde kostet via nedlasting på nettet. Doofus Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Tror ikke det blir noen stor sukksess , hvorfor ikke laste ned gratis? :wink: ikke at jeg gjør det :x , men jeg kjenner mange som laster ned fra warez sider, Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har Telenor abn. og jeg kan laste ned spill fra kontosidene der, og da blir telefonregninga belastet tror jeg.... har aldri gjort det før, men jeg har bare sett at det står der... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg hadde heller kjøpt spill i butikken. Det er jo litt av stasen med å eie spillet med cover og orginal cd-er og hele pakken syns nå jeg da. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg hadde heller kjøpt spill i butikken. Det er jo litt av stasen med å eie spillet med cover og orginal cd-er og hele pakken syns nå jeg da. Hvis du leser innlegget hans litt bedre står det at han ikke får spora det opp i butikkene lengre. Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg hadde heller kjøpt spill i butikken. Det er jo litt av stasen med å eie spillet med cover og orginal cd-er og hele pakken syns nå jeg da. hvis det var billigere? ville du ha kjøpt da?? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg ville i alle fall ha gjort det... (ikke at du spør meg, men det kan vel være det samme....) Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg hadde heller kjøpt spill i butikken. Det er jo litt av stasen med å eie spillet med cover og orginal cd-er og hele pakken syns nå jeg da. Hvis du leser innlegget hans litt bedre står det at han ikke får spora det opp i butikkene lengre. Jeg leste innlegget hans veldig bra, men hvis du leser min og andres poster litt bedre hadde du sett at diskusjonen heller over på om folk er villig til å gjøre dette eller ikke, så jeg sa altså bare min mening Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 http://www.gamesmania.com Har får du kjøpt søpplete dårlige gamle spill... :wink: Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Avalon.no har Yuri's revenge. Dyrt, men de har det ihvertfall . Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Her koster det 99. (pluss frakt, da) Vet det ikke er det du spurte etter, men det er ikke dyrt, og du får med pappen. (eller plasten iallefall) http://www.gamesmix.com/pages/mainview.asp...eId=3&PageId=45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå