Gå til innhold

Trenger god 24" til gaming.

Stigma

Anbefalte innlegg

Hey,

Jeg har en 2405FPW fra før av og er i grunnen meget fornøyd med denne, men nå skal jeg uansett kjøpe meg en ekstra skjerm og da tenkte jeg at jeg like godt kan investere i en skjerm som er litt bedre til gaming, men ikke er noe dårligere enn min gamle skjerm på kontrast, farger osv. (for jeg har i grunn ingen klager på disse punktene).

På 2405FPW'en synes jeg i grunn alt er bra, foruten at det er litt for mye ghosting til veldig krevende spill i forhold til hva jeg helst ville sett, og input lag'en er også i overkant høy. Noe input lag må man vel leve med på så og si alle LCD skjermer, men det hadde vært fint å unngå de skjermene som har de aller høyeste input-lag tidene.

Anngående pris så er jeg villig til å bruke en del. Det er ikke første-prioriteren. Jeg tar gjerne imot alle forslag som ikke er helt hinsides pris på, (altså 10k+ typ).

Så, er det noen her som har skikkelig god peil og litt oversikt i markedet nå til dags?

Link gjerne til reviews, enten spesifikke, eller gode sider som har reviews av mange aktuelle modeller som jeg kan se på. Jeg mangler gode webressurser for akkurat PC montitor reviews.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du enda ikke har fått bestilt skjerm, anbefaler jeg Acer G24. Ikke bry deg om fargen,det virker bare litt eksklusivt faktisk, og skjermen er helt utrolig bra, RÅTT bilde på film og spill. Anbefales uten å nøle, den er berre lekker på alle måter.

Lenke til kommentar

Har akkurat fått Nec 24WMGX3. Dette er en helt utrolig skjerm. Bruker den både på PC'n og til Xbox 360 (via HDMI). Det ble faktisk noe helt annet å spille xbox på denne skjermen i forhold til på tv (har en Sony 40V2000). Bildet ble mye skarpere og det ble et enormt løft grafisk.

Så kan absolutt anbefale denne skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...