martiol Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg kjører Radeon 9100 og en gammel Dell ES-17" skjerm. Jeg hadde tidligere Radeon 32DDR og der kunne man overkjøre DCC informasjonen til skjermen. Problemet med de nye driverne er at jeg må kjøre maks 1024 X 768. Eller forstørrer driveren skrivebordet ut over skermstørelsen. Jeg kan avinstallere driveren og kjøre som standard skjerm men da må jeg kjøre i 60Hz. Er det noen som vet hvordan man overstyrer DCC informasjonen i de nye catalyst 3.2 driverne? Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Sitter på laptopen på skolen akkurat nå, så jeg har det ikke foran meg. Men jeg tror at det skal funke hvis du går inn på en av ATI-"skillearkene" (tror den heter Display) og klikker på monitorknappen ved den aktuelle skjermer. Da får du opp et nytt vindu, hvor du kan krysse vekk "use DDC". Eller noe sånt... Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 For å få fram ATI skillearkene, må du laste ned å installere ATI ControlPanel. Det følger ikke med selve driverene. Lenke til kommentar
martiol Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 det var bare jeg som loka når den ba om skjermdrivere. Da var ikke dcc fremme i egenskaper for skjerm. Men det er i orden nå.... Takk så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå