Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med trang forhud

Gjest Rekesmak

Anbefalte innlegg

Gjest Rekesmak

Hei,

Jeg har et spørsmål. Hvis man venter til voksen alder med å gjøre noe med det, er det da smertefullt å fikse en for trang forhud? Jeg snakker ikke om full omskjæring, men... hva det enn er en gjør med slikt for å få en "normal" forhud som dekker penis i slapp tilstand, men som lett kan trekkes tilbake i erigert tilstand. Eller er dette en ukomplisert prosedyre?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest VarEnGangTrang
Tror ikke det er så komplisert, men det blir sikkert ømt en stund...

Har du prøvd å vide den ut over tid, sånn på egen hånd??

Hei!

Jeg er en mann på snart 30 - og har akkurat fått fikset på dette "lille problemet".

Jeg gikk til fastlegen min, som sendte meg til konsultasjon hos en spesialist på sykehuset - og jeg ventet 3 mnd på operasjon.

Da dagen var der var jeg fryktelig engestelig, og lurte veldig på om dette var noe jeg virkelig trengte.

Men jeg dro, var på sykehuset kl 12.00, og hjemme igjen 13.30! Og det gikk så utrolig bra!

Takket nei til narkose, og tok det via lokalbedøvelse da dette var en raskere og mindre komplisert prosess.

De skar ett lite "V-snitt" i forhuden, og sydde noen få sting bak forhuden for å holde den på plass.

Det fantes ikke vondt, og har heller ikke vært vondt i ettertid!

Jeg er en person med såkalt "dårlig grobunn" (får lett arr etc) - men penis ser fortsatt helt normal ut - og jeg kunne være i full aktivitet igjen etter ca 10 dager uten problemer

ANBEFALES! Kan ikke sammenlignes! Vær tøff, prat med fastlegen din om det. Det er det første og beste tipset

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Rekesmak

Takk for svaret.

Kunne du gå på jobb og slikt like etterpå, eller måtte du ligge i sofaen i 10 dager? Og hva med morrabrød og annen ukontrollert ereksjon?

Jeg har flyttet uten å bytte fastlege, og nå skal jeg flytte igjen på ny-året, så tror jeg venter til etter det hvis det tar 3 måneder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...