Gå til innhold

BK: Elve blest

fredderen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dess flere bilder, dess færre kommentarer som går i dybden får du. ;)

Men jo, jeg liker ideen, og også gjennomførelsen til en viss grad. Men alle bildene inneholder forstyrrende elementer du kunne fjernet. Tror også du hadde vært tjent med en del kortere lukkertid, vannet blir for tåkete for min smak. Liker å se strukturen på strømmen, retningen på vannet.

Dessuten så synes jeg HDR-en, eventuelt annen etterbehandling, er litt vel ekstrem. I tillegg får den detaljene i bildet til å se merkelig ut, litt uskarpt, på en måte.

Bildene har fine farger, men jeg tror altså du kunne vært mer effektiv med tanke på utsnitt.

Takk for titten! :)

Lenke til kommentar
Tok noen bilder av elv med lang lukker og stativ :)

Første gang jeg tar sånne bilder så be kind.

Jeg vet at strået på det ene bildet ødelegger og skal få tatt et nytt bilde av samme motiv i morgen eller på tirsdag.

Strå?? Tror ikke det hjelper så mye om det hadde blitt fjernet. Alt for hardt redigert. Fargefeil delux. Prøv heller å ikke dra spakene så mye, få gjerne tak i ett gråfilter, det hjelper på skarpheten hvis blender er (mye) over f16-og oppover

Lenke til kommentar

Når du skal tilbake å øve deg mer på dette. Da kunne det vært en idé å prøve å ikke vise så mye. Kanskje prøve å lage en stemning med vannet, det høres helt teit ut, men det jeg mener er f.eks. i den skråningen med den grønne mosen.. et slags nærbilde av et av "fallene" i "fossen". Den er jo litt puslete den bekken, så jeg tror det er noe sånt som må til for å få det til å bli litt mer spennende. For det var egentlig bare kjedelig som det er nå, syns jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...