Gå til innhold

MS Office 2000

Anbefalte innlegg

Jeg oppgraderte MS Office 2000 (Premium edition) med SR-1 og SP3.

Når jeg nå åpner Office, så lukker det seg igjen med det samme.

Jeg åpnet først MS Outlook

Hvorfor skjer dette?

Hva kan jeg gjøre for å få MS Office til å fungere?

Her er 2 "interessante" meldinger i applikasjonsloggen til event-viewer:

Product: Microsoft Office 2000 SR-1 Premium -- Error 1328. Error applying patch to file E:Config.MsiPT677.tmp. It has probably been updated by other means, and can no longer be modified by this patch. For more information contact your patch vendor. System Error: -1072807676

Detection of product '{00000409-78E1-11D2-B60F-006097C998E7}', feature 'OfficeUserData', component '{C9AF9050-C8BE-11D1-9C67-0000F81F1B38}' failed. The resource 'HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice9.0CommonUserData' does not exist.

Jeg har allerede forsøkt å "reparere" office uten hell.

Siden jeg har innstallert både SR-1 og SP 3 i Office 2000 Premium. Hvordan blir dette når jeg forsøker å evt. avinnstallere og innstallere på nytt igjen?

Tidligere erfaringer med tidligere versjoner av Office er ikke så gode på det området. Da måtte jeg reinstallere hele Windows for å rydde opp i registeret.

Jeg kan legge til at jeg ikke forsøkte programmer i Office etter basis-innstallasjonen av Premium (Uten SR-1 og SP3)

Når jeg forsøkte Office for første gang, var dette med SR-1 og SP3 innstallert. Dessuten var jeg pålogget med en annen bruker (som også har administrator-rettigheter) første gang jeg åpnet Outlook. Det så ut som den da var i gang med en siste innstallasjons/konfigurasjonsrunde før jeg fikk åpnet programmet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss du har windows me eller windows XP finnes det ein funksjon på start menyen som kanskje kan skru tiden tilbake til før problemet oppsto. Eg veit at i win XP lager den sånne recovery points av seg sjølv. Prøv på start menyen:

START - PROGRAMS - ACCESSORIES - SYSTEM TOOLS - SYSTEM RESTORE

kan hende det går an å ordne opp der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...