Gå til innhold

Hvilke av disse HD4850 skjermkortene ville dere kjøpt?

Dragonlove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil invistere så pass, vil jeg anbefale 4870 i stedet, har du en 24" eller større kan det lønne seg med 1gb versonen.

Og poenget med og kjøre spill på absolutt max ser jeg ikke, siden du må se veldig godt etter for og se forskjell på nesten max og max, mens FPSen kjenner det veldig godt :p

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke helt spesifikasjonene på far cry 2, men tror faktisk du skal ha litt problemer med å kjøre det på det på fult med 4850. Det er mellomklassekortet til ATI.

Nå prater du tull. Kjører Farcry 2 på full, i 1920x1200 uten problem. 4850 er ikke mellomklassekort, 46XX serien er det.

Lenke til kommentar
Jepp, det er et meget billig high-end kort. Det er vel på 3dje plass eller noe, over kraftigste kort ATI har omdagen, om jeg ikke tar helt feil.

4870X2

4870

4850(x2?)

4 plass kanskje?

4870X2

4870

4850X2

4850

I tilegg fås jo de fleste kortene i utrolig mange forskjellige versjoner, klokkede, forbedret kjøleløsning, 1Gb minne, 512Mb minne etc....

Lenke til kommentar

Eg fekk kjøpt mitt 4850 til rundt 1000-lappen, og aldri før har eg fått SÅ mykje skjermkort til så billeg penge. Eg hugsar eg kjøpte eit ATi 850pro eller noko i mi tid, og ikkje det klarte å kjøre dei spela som var "krevjande" den gong med den beste grafikken, og det kortet betalte eg vel 2,5K for eller noko. Dette kjører crysis med alt på high i 1650*1080 eller kva oppløysinga er. Nesten utan lagg i det heile, og dette er med alt på stock (E8400, 4GB ram o.l.). Med andre ord Far Cry 2 går ganske smooth, sjølv om eg knapt har prøvd det. Eg har eit Club3D 4850-kort.

Lenke til kommentar
Fikk visst tak i ett HIS Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5 til ca 3000,- isteden, å det takler vel det meste eller?

Ja det klarer det meste :tease: men håper du kjører en skikkelig oppløsning på det 1920x1200 eller høyere for det er der man får mest ut av kortet. For skal du tasse rundt med 1280x1024 hadde faktisk 4850 vært nokk ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...