Gå til innhold

Tv, anlegg og blueray!

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal handle inn noe godteri siden jeg flytter inn til damen :D

Så tenkte på en 40 tommer lcd skjerm fra sony. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348260 comments? :)

Anlegget har jeg ikke peiling på. Men bør helst ikke være dyrere enn 3500. Er snakk om et ganske simpelt et med to høyttalere og en sub :)

Angående blueray så vurderer jeg ps3. Jeg har ikke skyhøye krav til kvalitet, så tror den holder og med tanke på at jeg har tenkt å spille så går jeg like greit for ps3 i stede for å kjøpe xbox og en blueray spiller i tillegg.

hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg ville valgt Samsung LE40A656 fremfor den Sonyen grunnet den har bedre sortnivå, ser lekrere ut og har kommet bedre ut i forskjellige tester jeg har lest. Den koster ca det samme dersom du finner en gunstig butikk( bruk Prisguiden). Feks kan du Trygt handle på Netshop.

Når det gjelder anlegg så blir det vanskelig med høytalere, sub og forsterker dersom du har 3500kr til rådighet. Lar noen andre hjelpe deg med høytalerne, men om du ønsker surround til den prisen så er Logitech z5500 å anbefale. For 2500kr får du max lyd for pengende fra lekre, damevenlige høytalere som enkelt plasseres på veggen. Funker kurrant til film og spill, men sammenlignet med ekte hifi anlegg blir det annerledes. Har selv brukt settet sammen med ps3 og kan lett anbefale det.

Når det gjelder Ps3 så er det et perfekt valg dersom du ønsker å spille. Du kan også surfe på nettet trådløst, se bilder og høre på musikk i tilegg til å se film og spille. Om du kun skal se film, ville jeg valgt en dedikert blu-ray spiller siden det blir billgere og lyd/bilde vil bli en smule bedre. Har selv ps3 og bruker den i hovedsak til dvd/blu-ray og syntes det fungerer helt konge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...