Haraldson Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg vet ikke hvor mye utbrodering dette ønsket trenger, i og med at det er ganske enkelt og rett fram — rett og slett å kunne abonnere på valgte tråder fra forumet, og ikke bare kategoriene de ligger i. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg støtter dette. Vet forresten at du spør spesfikt om RSS. Men mens du evt. venter kan du gi "Forumnotifier" laget av Ueland, et forsøk. Skulle ønske at Ueland hadde utviklet det mer, men ser ut til at det stoppet opp, men den første versjonen fungerer uantsett greit nok. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 RSS eller Atom eller hva det måtte være, så lenge det er kompitabelt. Jeg klarer å vente til jeg kan legge til feeden(e) i min favorittleser, tror jeg. Selv om Tor Henning sikkert har lært en hel masse i PG-timene. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hepp, Har oppdatert APIet med en slik mulighet nå. http://wiki.diskusjon.no/index.php/API Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Takk for den! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ueland: Oppdaget en bug i Mine innlegg-feeden. Den returnerer ikke de 50 siste trådene en bruker har vært aktiv i (slik som Mine innlegg-siden på forumet), men returnerer (i hvert fall i min feed) bare tilfeldige innlegg fra de to trådene noen har postet sist i. :s description-feltet inneholder post-innholdet, mens alle andre felter er slik de er spesifisert i wikien. Resultatet er at Mine innlegg-feeden min kun lister opp to unike tråder. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 SuperFlinkUeland in CamelCase! Hadde det vært for mye å spurt om å få med hvem som skrev innlegget også? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg