Gå til innhold

Jeg får ikke innstallert windows xp?

Anbefalte innlegg

hei.

jeg setter i cd`en og trykker på en knapp som skal starte innstallasjons programmet, jeg formaterer og kopierer filer til hardisken, og restarter etter det første blåe tullet. men når jeg loader windows xp innstallasjonen å så prøver den å starte får jeg kritisk feil, en av komponentene som må til innstallasjonen fungerer ikke? .. har prøvd 3 Xp`cder bytta cd- romstasjon.. er det noen som har hatt den feilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har hatt windows xp (veldig) mange ganger fra før av på maskinen. men sist gang så slo hardisken av noen ganger mens jeg var på windows, sist gang den slo seg av så funket ikke xp. noen som vet??

sitter her med windows 2k... møkk kjedelig å ikke ha harry farger buhu.. hehe..

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd den feilen etter at jeg har laget "backup" av orginalen og brent den for fort. Har lest at dem anbefaler max 12x brenning av OS backup.

Men du kan også ha et ukompatibelt kort eller komponent tilkoblet maskinen. Ta ut alle andre kort enn skjermkortet og forsøk på nytt. Men som sakt har du en kopi av XP tror jeg det er noe feil med den.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd den feilen etter at jeg har laget "backup" av orginalen og brent den for fort. Har lest at dem anbefaler max 12x brenning av OS backup.

Det må ha vært plateråte. Jeg svir alt på 40x, uansett hva det er. 24x, 32x, 40x CD'r går for det samme. Jeg bruker seff KUN originale plater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...