Gå til innhold

Hjelp til flashing av XBOX360 m/Samsung ms28

Gjest Slettet-IHWlGMJn

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IHWlGMJn

Heisann

Jeg har tenkt til å flashe min xbox 360 slik at jeg kan spille backups. Jeg har en TS-H943 ms28...

Jeg har prøvd å google en del, men har sett meg lei av å finne masse døde linker og forskjellig av gammel info.. Siden jeg er grønn på feltet tørr jeg ikke bare å hive meg på saken uten veiledning. Ønsker jo ikke å ødelegge xboxen min..

Hva skal jeg laste ned og ikke minst hvor? Sånn som jeg har forstått det er iXtreme 1.4 firmwaren jeg skal gå for..?

Men siden jeg har en ms28 har jeg forstått det slik at jeg må ha en spesiell type SATA chipset..?

På forhånd takk for hjelp..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Jeg har tenkt til å flashe min xbox 360 slik at jeg kan spille backups. Jeg har en TS-H943 ms28...

Jeg har prøvd å google en del, men har sett meg lei av å finne masse døde linker og forskjellig av gammel info.. Siden jeg er grønn på feltet tørr jeg ikke bare å hive meg på saken uten veiledning. Ønsker jo ikke å ødelegge xboxen min..

Hva skal jeg laste ned og ikke minst hvor? Sånn som jeg har forstått det er iXtreme 1.4 firmwaren jeg skal gå for..?

Men siden jeg har en ms28 har jeg forstått det slik at jeg må ha en spesiell type SATA chipset..?

På forhånd takk for hjelp..

http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn
Du trenger en minnepinne eller en mp3 spiller til å flashe xboxen, husk å fjerne alle andre sata kabler når du flasher:)

Er det et must å plugge ut alt av andre sata-kabler eller er det bare for sikkerhets skyld? Burde jeg ta ut alt av ide-kabler også?

Jeg ser for så vidt at det er et ide-spor på sata-kortet. Hvorfor er det der? Skal det brukes?

EDIT:

Ser for så vidt at det er flere versjoner av iPrep og 0.0.6.2 er den nyeste, men den er i beta. Burde jeg bruke en eldre versjon som ikke er i beta(0.0.6 f.eks) eller kan jeg like så godt bruke 0.0.6.2'n?

Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Kjøpte SATA-kortet som tomlom linker til...

Full klaff med flashing.. ingen problemer...

EDIT:

Og brukte forresten iPrep 0.0.6 og ikke 0.0.6.2

Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...