SemikolonP Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Som du sikkert har merket har det blitt vanlig å dele ord som egentlig skal henge sammen (lamme lår, data nerder). Slike orddelinger kan skape morsomme mosforståelser og gi setningen en helt annen betydning. En av disse reklamene på Facebook Ikke vet jeg hvem Nye er, eller hvor han er fra, men å elske meldinger fra noen i TÃ,nsberg, det gjør han. Keep 'em coming ^^ Edit: Gå inn hit og velg "Orddelingstoppen", så finner du flere eksempler. Endret 16. november 2008 av ;P Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Sikkert en god del som har lagt merke til Jule Marsipanen fra Nidar Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Eller Jule Brusen fra Grans Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Eller i fjor, Marsipan Pølser. Ble nesten slått ihjel av en marsipanpølse i fjor. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ananas ringer i juice, har jeg hørt. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Eller ananas biter i juice EDIT: Her er en jeg fant i avisa i fjor: Endret 17. november 2008 av ovzern Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tunfisk biter i vann er jo en klassiker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå