Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Kan man ha ladeledningen i maskinen og ta ut batteriet, slik at maskinen får strøm rett fra strømnettet ? Vil dette svekke maskinen ? Er det farlig ? Kan den stå sånn lenge ? Endret 16. november 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 vet ikke om det funger på din mendet fungerer på min, nei det kan 99% sikkert ikke skade maskinen din og den kan godt stå sånn, men skjønner ikke hvorfor du vil ha det ut ? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kan man ha ladeledningen i maskinen og ta ut batteriet, slik at maskinen får strøm rett fra strømnettet ? Ja, det kan du. Det er ikke noe problem. Vil dette svekke maskinen ? Nei, det vil det ikke. Er det farlig ? Ikke i det hele tatt. Kan den stå sånn lenge ? Så lenge du ønsker. Faktisk så er det slik at hvis du ikke bruker batteriet ditt i det hele tatt, så kan det være fornuftig å ta det ut, og så lade det opp til rundt 40% i ny og ne. Da varer batteriet lengst, men ikke forvent mirakler. Batterier er ferskvare, og svekkes med alderen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 vet ikke om det funger på din mendet fungerer på min, nei det kan 99% sikkert ikke skade maskinen din og den kan godt stå sånn, men skjønner ikke hvorfor du vil ha det ut ? Fordi når jeg har ladet batteriet til 100% så tar jeg ut strømledningen, lurte på om man kunne gjøre omvendt. Takker for svar Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ser at Acer informerer at du måkjøre kun på strøm om du må sende inn batteriet til bytting. (ref Sony sin store byttekampanje..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå