-morten Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Min to år gamle IBM Thinkpad R60 fikk for et par dager siden en vertikal gul strek midt på skjemen - tydeligvis en kobling som døde. Blir vel pent nødt til å levere den inn på service. Men siden jeg er ganske avhengig av maskinen i det daglige lurer jeg på om noen har noe erfaring med hvor lang tid det tar? Og hvem tar seg egentlig av service på Thinkpader nå, har IBM noe med det å gjøre, eller er det bare Lenovo? Da jeg kjøpte maskina sa de at jeg kunne levere den på IBM-hovedkontoret (som er behagelig nære), men aner ikke om det fortsatt er mulig? Feilen oppstod helt plutselig mens jeg satt og jobba, så etter min mening er dette noe de burde reparere uten kostnader. Noen som har måttet krangle med dem om sånt? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Tok en dag og skifte hovedkort på min maskin. Lenke til kommentar
-morten Skrevet 16. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Nice. Hvor leverte du den da? Ser at du også kjøpte på GS og bor nære IBM-bygget.. Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Ring Ementor. De har service på disse maskinene. Dersom IBM har skjermen på lager blir den fikset i løpet av en dag. Hvis du feilmelder den først, så kan du få en tlf når delen har ankommet ementor, også levere den inn.. Så vil de skifte den ganske raskt. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Aldri hatt trøbbel med ThinkPad og service. Men det faktum at det visstnok var billigere å skrote maskinen fremfor å bytte skjerm finner jeg litt rart Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Nice. Hvor leverte du den da? Ser at du også kjøpte på GS og bor nære IBM-bygget.. Leverte den hos IBM ja. Når harddisken tok kvelden fikk jeg ny i posten dagen etter. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Ring/kontakt Lenovo. De holder til på Mastemyr, som IBM også gjør. Utfordringen som kan dukke opp er at R-serien som standard har 1 års garanti, og Lenovo kan nekte deg garantireparasjon. Da må du henvende det til ditt utsalgssted, dersom det dreier seg om et forbrukerkjøp, og forespørre reklamasjon på produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå