tt569 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Jeg har tenkt på å få meg en ny telefon... Men jeg vet ikke hvilken Her er noen ting som bør være med på den nye telefonen: -Wifi -God musikkspiller -Minijack (må i hvert fall være overgang) -Minnekortstøtte eller mye innebygd minne -Touch (ikke helt nødvendig) -Fulltastatur (ikke helt nødveindig det heller) -Gjerne et godt kamera -Smarttelefon??? Den bør ikke koste mer enn ca 3000kr med Netcom supertalk Vær så snill og kom med noen forslag Endret 16. november 2008 av tt569 Lenke til kommentar
Tobias_usa Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har tenkt på å få meg en ny telefon... Men jeg vet ikke hvilkenHer er noen ting som bør være med på den nye telefonen: -Wifi -God musikkspiller -Minijack (må i hvert fall være overgang) -Minnekortstøtte eller mye innebygd minne -Touch (ikke helt nødvendig) -Fulltastatur (ikke helt nødveindig det heller) -Gjerne et godt kamera -Smarttelefon??? Vær så snill og kom med noen forslag LG kf700 er billig, mange funksjoner, god mp3 spiller, godt kamera.. ta en kikk på tele2.no Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har tenkt på å få meg en ny telefon... Men jeg vet ikke hvilkenHer er noen ting som bør være med på den nye telefonen: -Wifi -God musikkspiller -Minijack (må i hvert fall være overgang) -Minnekortstøtte eller mye innebygd minne -Touch (ikke helt nødvendig) -Fulltastatur (ikke helt nødveindig det heller) -Gjerne et godt kamera -Smarttelefon??? Vær så snill og kom med noen forslag LG kf700 er billig, mange funksjoner, god mp3 spiller, godt kamera.. ta en kikk på tele2.no Han sko ha netcom da.... anbefaller LG kc910 renoir.. den har alt på lista di blir nok godt under 3000kr med supertalk (viss netcom tar den inn da) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 KC910 har ikke fulltastatur, ellers alt. Disse ville jeg ha vurdert: https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...lign=Sammenlign Lenke til kommentar
tt569 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har tenkt på å få meg en ny telefon... Men jeg vet ikke hvilkenHer er noen ting som bør være med på den nye telefonen: -Wifi -God musikkspiller -Minijack (må i hvert fall være overgang) -Minnekortstøtte eller mye innebygd minne -Touch (ikke helt nødvendig) -Fulltastatur (ikke helt nødveindig det heller) -Gjerne et godt kamera -Smarttelefon??? Vær så snill og kom med noen forslag LG kf700 er billig, mange funksjoner, god mp3 spiller, godt kamera.. ta en kikk på tele2.no Denne telefonen har jo ikke Wifi, eller noe spesielt godt kamera da Lenke til kommentar
presjes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Eksempel: SE C905 WiFi - Ja Musikkspiller - Ok Minnekortstøtte - 8gb Touch - Nei Fulltastatur - Nei, vanlig mobiltastatur. Kamera - 8mpx kamera og skal være flaggskipet til SE innen mobilkamera. Smarttelefon - Ja Spørs om størrelsen har noe å si, spørs om prisen har noe å si. C905 er en kamera tlf som kan det meste annet, men kanskje ikke så bra som de tlf som er laget for spesielt for andre tinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå