snusking Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei Jeg skal på tur til polen. Tenkte å bare kjøpe ei spritflaske (er under 18) men vil helst ikke bli tatt i tolla.. Kun ei flaske, men vil være ganske sikker på å ikke bli tatt Noen tips? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 stapp den opp i ræva. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei snusking, jeg har rapportert denne posten til tollen i Polen og Norge via epost. Vil bare si at dette er ulovelig og dette er ikke akseptabel oppførsel. Mvh The Prophet Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du kom meg i forkjøpet, Prophet. Snusking: Du kan forvente deg at Det Norske Tollvesen iløpet av de nærmeste dagene sporer IP-adressen din, og finner ut hvem du er, hvilken skole du går på, og utreise/innreise-tidene dine til/fra Polen, og stoppe deg og bussen du kjører på. Du sitter i saksa. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du kom meg i forkjøpet, Prophet. Snusking: Du kan forvente deg at Det Norske Tollvesen iløpet av de nærmeste dagene sporer IP-adressen din, og finner ut hvem du er, hvilken skole du går på, og utreise/innreise-tidene dine til/fra Polen, og stoppe deg og bussen du kjører på. Du sitter i saksa. For noe vås. Tollen har langt mer viktigere ting å bruke tiden på enn å jakte på en mindreårig som luftet tanken om hvordan han skulle smugle inn en spritflaske fra Polen. 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du kom meg i forkjøpet, Prophet. Snusking: Du kan forvente deg at Det Norske Tollvesen iløpet av de nærmeste dagene sporer IP-adressen din, og finner ut hvem du er, hvilken skole du går på, og utreise/innreise-tidene dine til/fra Polen, og stoppe deg og bussen du kjører på. Du sitter i saksa. For noe vås. Tollen har langt mer viktigere ting å bruke tiden på enn å jakte på en mindreårig som luftet tanken om hvordan han skulle smugle inn en spritflaske fra Polen. Du liker å ødelegge du. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Jaja så lenge varte den spøken-__- Endret 16. november 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Enkleste er å putte den i baggen og ta den med deg over grensen... Er ikke så veldig mange andre måter man kan gjøre det på. Hvis du først blir stoppet, og de spør om du har med deg noe du ikke burde ha med deg, så lønner det seg uansett å være ærlig. Du kan vel aldri bli ganske sikker på å ikke bli tatt... Men du trenger jo ikke ha på deg solbriller og hatt heller da... Vær deg selv, tollerene ser tusenvis av mennesker hver dag, har du noe å sjule så merkes det ganske lett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hvorfor må noen ødelegge en så genial spøk Prophet: Du skal ihvertfall vite at jeg lo :!: Ja, Tollerne er supermennesker...ser de en svettedråpe så må man på bakrommet og kjenne latex i stumpen. Endret 16. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 send den som flaskepost! Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei snusking, jeg har rapportert denne posten til tollen i Polen og Norge via epost. Vil bare si at dette er ulovelig og dette er ikke akseptabel oppførsel. Mvh The Prophet Ok? - Trådstarter: Skal du kjøre bil? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Oppfordring til ulovligheter er nok ikke diskusjon.no egnet for. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg