Gå til innhold

Smugle sprit over tollen

snusking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kom meg i forkjøpet, Prophet.

Snusking: Du kan forvente deg at Det Norske Tollvesen iløpet av de nærmeste dagene sporer IP-adressen din, og finner ut hvem du er, hvilken skole du går på, og utreise/innreise-tidene dine til/fra Polen, og stoppe deg og bussen du kjører på. Du sitter i saksa. ;)

Lenke til kommentar

Snusking: Du kan forvente deg at Det Norske Tollvesen iløpet av de nærmeste dagene sporer IP-adressen din, og finner ut hvem du er, hvilken skole du går på, og utreise/innreise-tidene dine til/fra Polen, og stoppe deg og bussen du kjører på. Du sitter i saksa. ;)

For noe vås. Tollen har langt mer viktigere ting å bruke tiden på enn å jakte på en mindreårig som luftet tanken om hvordan han skulle smugle inn en spritflaske fra Polen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For noe vås. Tollen har langt mer viktigere ting å bruke tiden på enn å jakte på en mindreårig som luftet tanken om hvordan han skulle smugle inn en spritflaske fra Polen.

Du liker å ødelegge du. :nei:

Lenke til kommentar

Enkleste er å putte den i baggen og ta den med deg over grensen... Er ikke så veldig mange andre måter man kan gjøre det på.

Hvis du først blir stoppet, og de spør om du har med deg noe du ikke burde ha med deg, så lønner det seg uansett å være ærlig.

Du kan vel aldri bli ganske sikker på å ikke bli tatt... Men du trenger jo ikke ha på deg solbriller og hatt heller da... :p

Vær deg selv, tollerene ser tusenvis av mennesker hver dag, har du noe å sjule så merkes det ganske lett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...