Gå til innhold

Hvordan behandle mordere og annet kriminelt pakk?


Anbefalte innlegg

Mordere har selvsagt ikke noen verdi og bør prioriteres langt bak en ihjelkjørt kloakkrotte!

 

Hvorfor holde dem i livet i fengsel i all evighet istedefor å sette en rask giftsprøyte på dem og bli ferdig med dem?

Selvsagt har mordere like mye verdi som deg og alle andre. De vil i mange tilfeller til og med bidra med skatt til fellesskapet (en pengeverdi for meg og deg og alle andre). Og skattepengene går til blandt annet kriminalitetsbekjempelse. Hvilket bedre symbol på en fullkommen omvending fra sine morderiske vaner ;) Morderen bidrar til å bekjempe mord.

 

Og igjen; vi holder ikke mennesker fengslet i all evighet. Hvor du har fått denne forestillingen fra, må fuglene vite. Vi har en øvre grense på fengselsstraff. Og vi vil i alle tilfelle se ytterst få (jeg tviler på at vi vil få se noen) mennesker som blir holdt i forvaring livet ut. Er man over 90 år, er det begrenset hvor stor gjentagelsesfaren er, nesten uavhengig av lovbrudd forvaringen er basert på.

 

Mordere har begått den værste forbrytelsen, nemlig mord og er ikke bruklig til noe annet enn dørmatte, gulvteppe eller middagsmat for villhunder! Hvordan du kan se noe positivt og noen form for verdi i disse bestialske beistene er for meg en gåte!

 

Nei, desverre finnes det heller ikke livstid i dette landet og det er en allvorlig feil og mangel!

 

Definer "ekstreminist".
Mordere kan godt bli partert, få amputert både bein og armer, kuttes av tungen, kuttes av ørene, stikkes ut øynene, henges i solen, tortureres med elektriske støt, ende opp i gasskammer, kokes i olje eller slenges i nærmeste massegrav!
Ekstremist. You kind of walked right into that one ;)

 

Så ekstreminisme er det samme som realisme tydligvis. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekstreminist, ikke ekstremist. ;)

 

Og ja, morderne kan faktisk takke seg selv! Vi har flere ganger vært innom Baneheia og Holmliasakene som er bestialske drapssaker og dermsom de skyldige i disse sakene ble kjøttskrelt for deretter å bli hengt i solen de neste dagene så kunne de takke seg selv etter å ha begått de drpaene de gjorde!

Lenke til kommentar

Glimti, det er virkelig slitsomt å høre på de endeløse skildringene dine av dine tortur- og drapsfantasier. Vi har forstått hvor du står hen så det er virkelig ikke noe poeng i å fortsette med dine kvalme fantasier om hvordan å ødelegge andre mennesker. Du skal få lov til å mene akkurat hva du ønsker, men du forsøpler diskusjonen så til de grader. Hold det for deg selv. Jeg vet heller ikke hva en ekstreminist er. Sannsynligvis fordi det ikke er et ord.

 

OT: Jeg synes mordere kan takke seg selv for at de sitter i fengsel. Jeg synes det er nok. Det er selvfølgelig fristende å gi etter for sin tørst etter hevn, men det eneste hevnen gjør er å sluke den tørsten. Noen annen hensikt har ikke hevnen.

 

Edit: Leif Gunnar.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

1) Jo, det heter ekstreminist. Det som derimot ikke er et ord er ekstremist!

 

2) Det er ikke å forsøple diskusjonen! Tittelen på tråden sier at tråden er "Hvordan behandle mordere og annet kriminelt pakk" og jeg har sagt hvordan jeg mener de bør behandles. At du ser på det som forsøpling av diskusjonen får stå på din egen regning.

 

Hvorfor er fengsel nok?

Lenke til kommentar

Hva hadde du gjort om noen torturerte og deretter slaktet familien din brutalt imens du hadde en pistol ved siden av og så på?

 

Alle mordere og kriminelle er ikke gale i hodet, de gjorde EN feil, kanskje var de under sterkt press eller kanskje de har en sykdom. Uansett døden bør de ikke gis.

Lenke til kommentar
Mordere har begått den værste forbrytelsen, nemlig mord og er ikke bruklig til noe annet enn dørmatte, gulvteppe eller middagsmat for villhunder! Hvordan du kan se noe positivt og noen form for verdi i disse bestialske beistene er for meg en gåte!

Først og fremst - mord er ikke den største forbrytelsen. Mordere kan ha akkurat samme funksjon som andre mennesker. Jeg har nevnt mordere som er mer populære enn noen av oss er. Hvordan kan du ikke se at de morderene jeg har nevnt har en verdi hos andre mennesker? Er du blind og døv?

 

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'ekstreminist' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.

--------------------------------------------------------------------------------------------

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

ekstremist ~is't m1 person med ytterliggående (politiske) synspunkter

 

Derfor kaller vi deg ekstremist Glimti,et ord som eksisterer på norsk.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...