Gjest Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei! Jeg har sett i CMS tråden, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gå for. Har noen krav: Login Registrere Mulighet for forum som PHPBB / IPB WYSIWYG editor Settings - endre navn på siden, endre brukekontoer - passord osv... og andre instillinger på siden Må ha støtte for og legge til anmeldelser av spill, filmer osv... Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Joomla har jeg personlig gode erfaringer med. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Joomla har jeg personlig gode erfaringer med. Har Joomla de kravene jeg er ute etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5413241 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, Joomla oppfyller alle betingelsene i kravspek'en din. Jeg er ansvarlig for å få på plass et nytt cms i den bedriften jeg jobber i, i dag. I den forbindelse er jeg ute etter tips til et godt business/enterprise-cms. Det jeg ønsker er noen kandidater og litt bakgrunn om dem. Pris er en faktor, men ikke avgjørende - ingen kandidater diskvalifiseres på grunn av pris. Vi har to alternativer til hvordan vi ønsker å løse de nye hjemmesidene våre: 1. Dynamisk webside 2. Portalløsning som gir aksess til våre egne applikasjoner. Generell kravspek: - Sidene må kunne valideres (xhtml + css) - Designet må i størst mulig grad kunne endres i css-fila uten unødig bruk av templates - Må være ulike brukerroller (admin, redaktør, forfatter) - Versjonskontroll - Backup - Flerbrukerløsning (flere brukere samtidig) - Fleksibel struktur (Et nettsteds struktur må kunne endres) - Plattform: Linux - Flerspråklig grensesnitt - OpenSource er foretrukket, men ikke en nødvendighet - Dokumenter (PDF osv.) må kunne oppdateres med en kjapp operasjon - Arbeidsflytstyring (Dokument kan ferdigstilles som upublisert) Om vi går for portalløsning er det selvfølgelig en nødvendighet at denne støtter ldap, utvikling av egne portlets og gir brukerne selv muligheten til å velge hvilket innhold som skal vises når de er innlogget. Håper på tips/anbefalinger til begge typer løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå