diskus123 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 jeg har tv i sikte, og lurer på om jeg skall spanndere på meg et full hd tv, eller gå for det vanlige hd ready tven. er det noen av dere som har peil på om det er mye forskjell og slikt? jeg blir takknemlig for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Alt avhenger av sitteavstand og størrelse på TV-en. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 og for ikke å glemme signalkilde..... Skal du kun koble til en RiksTv dekoder, kan du like greit gå for en hd-klar. Skal du imidlertid ha en tv som er i stand til å vise BD i full oppløsning, så går du for en 1080p. For min del, hadde jeg uansett gått for en full-hd, da det for tiden er svært lite å spare på å kjøpe en hd-klar fremfor en full-hd. Som allerde nevnt må du også vurdere sitteavstanden til tven. -Tet Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 jeg skall ha 32" eller 37" og bruke det til å se film. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 På den størrelsen der er forskjellen mindre ettersom pixlene allerede er såpass små. Så da synes jeg ikke at det er det som skal avgjøre ditt valg av tv. Men igjen, skulle jeg kjøpt ny tv i den størrelsen den dag i dag så hadde det nok blitt de nye Pioneer lcd'ene. Og de har jo full HD så Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 hvor finner du de tvene? jeg så på noen nettbutikker uten resultat. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Pioneer KRL-32V og KRL-37V. Koster litt, men man får da det man betaler for hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå