Gå til innhold

Problemer med innkommende anrop på iPhone 3G

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på om det var noen lure sjeler der ute som kan hjelpe meg med et problem:

Når jeg mottar et anrop på min iPhone 3G, så kommer det alltid opp ukjent på skjermen, uansett om det er en lagret kontakt eller ikke som ringer. Jeg har ikke mulighet for å se hvilket nr det ringes fra, hverken når det ringer eller i ettertid.

*Fryktelig frustrerende* :(

Håper det er noen som kan hjelpe :innocent:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg lurte på om det var noen lure sjeler der ute som kan hjelpe meg med et problem:

Når jeg mottar et anrop på min iPhone 3G, så kommer det alltid opp ukjent på skjermen, uansett om det er en lagret kontakt eller ikke som ringer. Jeg har ikke mulighet for å se hvilket nr det ringes fra, hverken når det ringer eller i ettertid.

Fant du en løsning på dette??? Har akkuratt det samme problemet nå, håpløst å ikke kunne ringe opp igjen folk som har ringt når det bare står ukjent..

Lenke til kommentar
Hei!

Fant du en løsning på dette??? Har akkuratt det samme problemet nå, håpløst å ikke kunne ringe opp igjen folk som har ringt når det bare står ukjent..

Ring til netcom (nocom). De hadde visst en feil på innstillingene som utløste dette fenomenet.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...