Jugend Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, overskriften sier vel det meste. Har en nynorsk novelleanalyse som jeg skulle hatt noen som kan nynorsk av "morsmål" som kunne sett over den.. Vet det kanskje er mye å be om, men er det noen som gidder å ta seg tid? Er bare et en side langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det er vel kanskje en idé å legge den ut slik at vedkommende ikke må spørre etter den? Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Det er vel kanskje en idé å legge den ut slik at vedkommende ikke må spørre etter den? Hehe, selvsagt er det det. Men en annen ting er at da finner læreren min stilen på nettet, og hun vil tro at jeg har tatt den fra noen andre. Kan sende den på privat melding eller noe lignende. Vær så snill, noen som kan hjelpe en stakkars 1. klassing med litt retting? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Office pakken skal vel kunne ta seg av den jobben gjør den ikke? Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Office pakken skal vel kunne ta seg av den jobben gjør den ikke? Får det ikke til å fungere, det retter ikke. Har lastet ned sånn nynorsk sak, men det fungerer ikke. Noen som kunne se over den, det er særs viktig. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Om det enno er av interesse; så kan eg sjå over teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå