Gå til innhold

Omnia, eller LG KF750 / KC910?

Stian0

Anbefalte innlegg

Hei :)

sitter å vurderer nykjøp av telefon etter som jeg har SE K810I som er jeg er meget ufornøyd med etter som at tastene er blitt utrolig trege og joysticken er ubrukelig! :p

Har titta på følgende telefoner: Samsung Omnia, LG KF750 og LG KC910.

Av disse telefonene er det KF750 som frister mest grunnet at den både har touch og vanlig nummer"tastatur" Er det noen her som kan komme med noen grunner til at jeg skal kjøpe denne? :)

Takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av disse telefonene er det KF750 som frister mest grunnet at den både har touch og vanlig nummer"tastatur" Er det noen her som kan komme med noen grunner til at jeg skal kjøpe denne? :)

Jeg ser også på denne telefonen, av samme grunn :) Har lest at den skal være veldig bra, og virker umulig å ødelegge! Kameraet virker også veldig bra :)

Lenke til kommentar

Kjøpte telefonen i dagtidlig! Utrolig deilig telefon, supertynne er den ogdå, viste ikke det :p Utrolig god kvalitetsfølelse ved førsteintrykk. Touchscreenen på multimedia var morsom å bruke, og var ikke treg i følge det andre har sagt på forumet :p Var litt kjedelig å måtte lære seg meldingskrivingen "fra bunn" igjen med LG :p så vant med Sony sine tastatur :p

Kameraet var også utrolig bra, både på bilder og video.

Ikke noen ulemper enda :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...