Rellativ Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har et problem med firefox at den ikke laster noen sider. Hvis jeg klikker på et bokmerke til en side som jeg har lagt inn, så skjer det ingenting. Samme problemet hvis jeg skriver adressen i adresselinjen. F.eks hvis jeg skriver freakforum.nu, så laster den i en brøkdel av et sekund, før den bare slutter å laste, uten at siden er komt opp. Jeg får opp en melding i feilmeldingen, men den sier meg ingenting, så jeg vet ikke om det har noe med problemet å gjøre. Feil: [Exception... "Component returned failure code: 0x80040111 (NS_ERROR_NOT_AVAILABLE) [nsIChannel.contentType]" nsresult: "0x80040111 (NS_ERROR_NOT_AVAILABLE)" location: "JS frame :: file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Firefox/components/FeedProcessor.js :: FP_onStartRequest :: line 1440" data: no] Kildefil: file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Firefox/components/FeedProcessor.js Linje: 1440 EDIT; på den linjen som feilmeldingen linker til, står det følgende: channel.contentType = "application/vnd.mozilla.maybe.feed"; Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg begynner å få abstinenser, og trenger VIRKELIG firefox tilbake. ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hvilken versjon har du? Har du prøvd å oppdatere Firefox? I verste fall, har du prøvd å nedgradere? Og ikke minst: Fungerer sidene uten problemer i Internet Explorer? Endret 17. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Limer inn min lille guide som jeg laget i Firefox-tråden for en stund siden: Fremgangsmåte: Ta backup av bokmerkene dine først. Avinstallèr Firefox via Kontrollpanel -> Legg til/Fjern programmer. Så søker du etter ''Mozilla Firefox'' via søk, slett det som kommer opp. Søk så etter ''Mozilla'', slett det som også kommer opp her. Forsikre deg om at Windows viser skjulte mapper. Så avinstallerer du også Java via Kontrollpanel -> Legg til/Fjern programmer. Søk etter ''Java'' via søk, slett alt som kommer opp. Last ned CCleaner her og utfør ''Cleaner'' og ''Registry'' når du har kommet deg inn i programmet. Før du gjør det, gå inn på Options -> Advanced og fjern haken for ''Only delete files in Windows Temp folders older than 48 hours.'' Restart PC-en etter at du har rensa. Helt til slutt laster du ned en frisk installasjon av Firefox her, og installerer denne. Få inn Java og Flash 10 etter installasjon av nettlesern. Endret 17. november 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå